פתיחת בית קולנוע "לב" ברמת השרון

קולנוע
פסח מגיע ואיתו חדשות מרגשות עבור אוהבי הקולנוע: היום (ה-10 באפריל) נפתח ברמת השרון בית הקולנוע ״לב רמת השרון״.

פתיחת בית קולנוע "לב" ברמת השרון
פתיחת בית קולנוע "לב" ברמת השרון

המבנה אשר אכלס עד לאחרונה את בית הקולנוע "כוכב" עובר בימים אלו שיפוץ שכולל שדרוג של מערכות הסאונד והתמונה באולם הקולנוע שבו, המכיל כ-200 מושבים.

מיטב סרטי "לב" יוקרנו בבית הקולנוע המחודש, ביניהם הסרטים המסקרנים של השנה: ״אימהות מקבילות" של הבמאי הספרדי האהוב פדרו אלמודובר, "שלוש קומות" של נני מורטי על פי ספרו של אשכול נבו ועוד. בהמשך מתוכננת הקמה של מועדון טרום בכורה אקסלוסיבי והקרנות מיוחדות בליווי הרצאות ושיח יוצרים.

בשנים האחרונות, כאשר נדמה כי ישנה מגמה של מעבר מבתי הקולנוע העירוניים המסורתיים אל מגה-פלקסים מחוץ למרכזי הערים, רשת בתי קולנוע לב פועלת כדי להמשיך לקיים את החוויה הקהילתית והאינטימית של בתי קולנוע "קרובים לבית".

"לב רמת השרון" מצטרף לשמונת בתי הקולנוע הקיימים של הרשת, הפרוסים במרכזי הערים: תל אביב (דיזינגוף סנטר ומנדרין), ירושלים, הרצליה, רעננה, אבן יהודה, עומר ושהם.

רשת בתי הקולנוע "לב", המציינת בימים אלה 40 שנות פעילות, מביאה לקהל הישראלי תוכן מקורי, איכותי ומרענן של סרטים מכל העולם, סרטי ילדים וסרטים ישראלים בעלי אמירה אישית ואמנותית, פרי יצירתם של מיטב יוצרי הקולנוע בארץ ובעולם. מועדון המנויים של הרשת מונה למעלה מ-80 אלף מנויים פעילים, מספר חסר תקדים בתחום התרבות בישראל, שממשיכים לפקוד את בתי הקולנוע ולצרוך סרטי איכות ברחבי הארץ, ועכשיו גם ברמת השרון.


גיא שני מנכ״ל קולנוע לב: ״רמת השרון היא עיר של אוהבי קולנוע ואנחנו שמחים סוף כל סוף להציע לתושביה את החוויה הקולנועית המיוחדת ואת הסרטים של קולנוע לב״.
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פתיחת בית קולנוע "לב" ברמת השרון
סרטים בקולנוע