רובין וויליאמס חוזר לקולנוע כפציינט עצבני

קולנוע
בימים אלו ממש נמצא הסרט "באטלר" בשלב צילומים מתקדם, בסרט מככב השחקן הענק רובין וויליאמס, מילה קוניס ("טד") ופיטר דאנקלייג' (טיריון לניסטר בסדרת "משחקי הכס").

רובין וויליאמס חוזר לקולנוע כפציינט עצבני
רובין וויליאמס חוזר לקולנוע כפציינט עצבני

הסרט "באטלר" שמבויים בימים אלו ע"י פיל אלדן רובינסון ונכתב על ידי דניאל טאפיץ מגולל את סיפורו של פציינט עצבני (רובין וויליאמס) שנאמר לו בטעות על ידי רופאה (מילה קוניס) כי נותרה לו שעה וחצי לחיות, והוא מחליט בזמן שנותר לו להתחבר עם האנשים שהוא עשה להם עוול במהלך חייו. בינתיים, הרופאה מנסה לאתרו כדי לספר לו שהאבחון שקיבל היה לבילבול אחד גדול.

רובין וויליאמס עצמו התבטא בנוגע לסרט ואמר כי "קראתי את התסריט ואמרתי 'וואו!'. אני אוהב את העובדה שזה כה מצחיק וכן. הרעיון להיות כה מצחיק ומגעיל, זו מתנה". רובין וויליאמס שב למסכי הקולנוע לאחר כמה שנות היעדרות, ב-2011 תרם את קולו לסרט האנימציה "תזיזו ת'רגליים 2" כשתפקידו האחרון בסרט קולנוע היה ב-2009 בסרט "מזל תאומים", ובסרט "לילה במוזיאון" כשגילם את נשיא ארה"ב תיאודור רוזוולט.

צילומי הסרט החלו באמצע חודש ספטמבר 2012 בשכונת ברוקלין שבניו יורק. הסרט צפוי לעלות לאקרנים במהלך שנת 2013. בסרט משתתפים רובין וויליאמס, פיטר דאנקלייג', מילה קוניס, ג'יימס ארל ג'ונס, מליסה ליאו. מביים: פיל אלדן רובינסון.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על רובין וויליאמס חוזר לקולנוע כפציינט עצבני
סרטים בקולנוע