בראדלי קופר וג'ניפר לורנס בסרט "אופטימיות היא שם המשחק"

קולנוע
לאחר שבילה ארבע שנים במוסד לחולי נפש, המורה לשעבר פט סוליטן עובר בחזרה להתגורר בבית הוריו ומנסה להתפייס עם אשתו לשעבר. הדברים מתחילים להסתבך כשפט פוגש את טיפאני, בחורה מסתורית עם בעיות משלה.

בראדלי קופר וג'ניפר לורנס בסרט "אופטימיות היא שם המשחק"
בראדלי קופר וג'ניפר לורנס בסרט "אופטימיות היא שם המשחק"

הסרט "אופטימיות היא שם המשחק" מתמקד בחייו של פט, אשר חייו לא תמיד הולכים לפי תוכניותיו, פט סוליטן איבד הכל. את ביתו, את עבודתו כמורה בבית ספר ואת אישתו. עכשיו הוא מוצא את עצמו מתגורר בבית הוריו, לאחר שבילה שמונה חודשים במוסד, פט נחוש לשקם את חייו, להיות חיובי ולחזור לאישתו ע"פ שהסיבות לא ממש מאפשרות. כל מה שהוריו של פט רוצים בשבילו זה שהוא יהיה יציב בחייו ושהם יחלקו את האובססיה שלהם עם קבוצת הפוטבול "פילדלפיה איגלס".

כשפט פוגש את טיפאני, בחורה מיסתורית עם בעיות משלה, העניינים מתחילים להסתבך. טיפאני מציעה לעזור לפט, אבל היא תעזור לו רק אם הוא יעשה משהו חשוב בתמורה. כשהעסקה יוצאת לפועל, קשר לא צפוי מתחיל להיווצר בין הזוג וחייהם מתחילים להשתפר.



עושה הרושם שבראדלי קופר לא עוצר באדום, אחרי מספר סרטים שכבר יצאו לאקרנים במהלך השנה האחרונה ("המילים" ו-"לפגוע ולברוח") הוא ממשיך ונותן לנו עוד טעימות למשחק משובח, וככל הנראה לסרט טוב נוסף שלו.

את הסרט "אופטימיות היא שם המשחק" ביים דיוויד או. ראסל, בסרט יככבו בראדלי קופר, רוברט דה נירו, כריס טאקר, ג'וליה סטיילס, ג'ניפר לורנס ועוד כוכבים מוכרים אחרים. הסרט יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 29 בנובמבר 2012 בבתי הקולנוע השונים שברחבי הארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בראדלי קופר וג'ניפר לורנס בסרט "אופטימיות היא שם המשחק"
סרטים בקולנוע