חדשות - מלחמת הדרקונים

טלוויזיה
לפני מספר חודשים הסתיימה (גם אם בקול ענות חלושה) "משחקי הכס" - אחת הסדרות הגדולות שזכינו לראות על מסכינו וזה היה רק עניין של זמן עד שתתקבל הודעה על סדרה נוספת הקשורה בדרך כלשהי לסדרה המדוברת

חדשות - מלחמת הדרקונים
חדשות - מלחמת הדרקונים

לקראת סיום הסדרה, המתבססת על ספריו של ג'ורג' ר. ר. מרטין, החלו דיבורים על כך שחברת HBO, שהייתה אחראית על הסדרה, החליטה לפזר חמישה צוותי כתיבה על מנת ליצור סדרת פריקוול או סיקוול. אחרי שכבר נבחרה סדרה בשם "לילה ארוך" שהייתה אמורה לחזור אחורה בזמן, עוד לפני תקופת הלניסטרים ולהכיל את הסטארקים, ממותות, את משפחת קאסטרלי ועוד לא מעט דמויות חדשות, כבר התחילו ללהק שחקנים לסדרה וביניהם הכוכבת נעמי ווטס ("מלהולנד דרייב", "הבלתי אפשרי"). מסיבה לא ידועה הסדרה הזאת ככל הנראה לא תתקיים, אבל גם אם מישהו דואג וכמו שניתן לדמיין היו לא מעט כאלו, הם יכולים להפסיק.


נכיר את המשפחה | צילום: Imdb

חברת HBO יצאה בהודעת הרגעה והזמינה עשרה פרקים לסדרת פריקוול, שככל הנראה תהיה קרויה: "בית הדרקון". הסדרה תתמקד בשושלת משפחת טארגאריין. עוד בשורה טובה היא ש"במאי המלחמות" מיגל ספוצ'ניק יהיה חלק משמעותי בסדרה. למי שלא זוכר, ספוצ'ניק אחראי על כמה מהפרקים היותר טובים בסדרה, כולל "קרב הממזרים" ו"הקרב נגד המתים המהלכים". שני הפרקים הללו, בין היתר, העניקו לספוצ'ניק את השם "במאי המלחמות".

"בית הדרקון" תתבסס על ספריו של ג'ורג' ר.ר. מרטין והפעם על הספר "אש ודם" שעלילתו מתרחשת כ-300 שנים לפני עלילת משחקי הכס. כפי הנראה הסדרה הולכת להכיר לצופים את אבותיה הקדומים של מלכת הדרקונים - דאינריז פרי-סער ואם התגעגעתם לדרקונים, זאת כנראה תהיה הסדרה שלכם. אין יותר מידי פרטים על העלילה של הסדרה, אך ככל הנראה היא תבוסס על יריבות בין שתי סיעות בבית טרגריאן, יריבות כזאת שתוביל או שכבר הובילה למלחמת אזרחים.


הפוסטר של הסדרה החדשה | צילום: Imdb
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על חדשות - מלחמת הדרקונים
סרטים בקולנוע