בקרוב על מסכי הקולנוע: "ראלף ההורס"

קולנוע
ראלף הוא דמות של נבל ממשחקי הוידאו של הדור הישן, הוא מחליט לעזוב את המשחק ולנסות את מזלו בלהפוך לגיבור בעידן של משחקי מחשב מתוחכמים.

בקרוב על מסכי הקולנוע: "ראלף ההורס"
בקרוב על מסכי הקולנוע: "ראלף ההורס"

ראלף ההורס (בדיבובו של ג'ון סי. ריילי) הוא אויבו של "פליקס המתקן" (בדיבובו של ג'ק מק'בראייר), ראלף הוא אחד מסמלי משחקי הוידיאו האהובים בכל הזמנים. כעת הוא רוצה להוכיח שהוא יכול לשחק במשחקים טובים יותר מכפי שתוכנן לשחק ולכן הוא בורח מביתו שבמשחק ונכנס למשחק קרב מתקדם, החייל שראלף פוגש במשחק הקרב מלמד אותו כיצד משחקים, לאחר מכן ראלף מנסה להוכיח את גבורתו ע"י זכייה במדליה.



עם התמודדותו של ראלף במשחק החדש, הוא משחרר בטעות את האיום הגדול ביותר על משחקי הוידאו, רק אם ראלף יצליח לשכנע את נהגת המירוצים ואנלופה וון שויץ' (בדיבובה של שרה סילברמן) לעזור לו להחזיר את האיום למקום בו הוא שייך, רק אז הוא יוכל לשחרר את הגיבור הפנימי שבו ובנוסף לשמור על אזור המשחקים מפני הרס. העלילה כוללת בתוכו שורה של הרפתקאות אשר מביאה את ראלף להבנה שלכל דמות יש את תפקידה במשחק וכי גם לו יש חלק חשוב בעולם המשחקים.

בסרט "ראלף ההורס" ידובבו ג'ון סי. ריילי, שרה סילברמן, ג'יין לינץ', ג'ק מק'בראייר וג'יימי אלמן. הסרט יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 29 בנובמבר 2012 בבתי הקולנוע השונים בארץ.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב על מסכי הקולנוע: "ראלף ההורס"
סרטים בקולנוע