"בוזגלוס 3": יש פסיכולוג בקהל?

טלוויזיה
עונה שלישית נפתחת באופן אמביוולנטי עבור משפחת בוזגלו, כאשר קריירה אחת מתחילה במסע השיקום, בעוד אחת אחרת יוצאת לצליעה. מעל כולם מפרגן (כהרגלו) אבא בוזגלו לבן המועדף, מתסכל את שלושת האחרים וכמובן אחראי ראשי על הבידור.

"בוזגלוס 3": יש פסיכולוג בקהל?
"בוזגלוס 3": יש פסיכולוג בקהל?

העונה השלישית במעקב אחרי הגרסה הישראלית לקרדשיאנ'ז הישראלים והגבריים, שמשחקים גם כדורגל יצאה לה לדרך בהשקה קצת פחות נוצצת מאשר המקבילה לה לפני שנתיים, עת עלתה העונה הראשונה. אולי ההתלהבות הראשונית קצת שככה, אבל עם כמות האהבה שהבוזגלוס מקבלים מהקהל ועם עצם העובדה שהעונה השלישית פשוט יוצאת לה לדרך, אפשר להבין שהמשפחה המלכותית של הכדורגל הישראלי לא מורידה את הרגל מהגז ולא מתכוונת לעצור בגלל פציעות. הרגל הלכה? בואו נדבר על זה מול המצלמה. יש פסיכולוג כזה? שמשלם כסף בשביל שתגיעו אליו לטיפול לעיניי כל?

הבוזגלוס הסתובבו, כהרגלם, כטווסים במתחם הקטן שהוקצה עבורם ב-yesPlanet איילון. הצטלמו עם כל המרבה להסתלף עמם וכמובן בינם לבין עצמם. בין נשנוש, לבין סלפי עם מעריץ מאושר, הם מצאו עוד קצת זמן להעניק מגוון פוזיציות עבור הצלמים הרשמיים של האירוע והתכוננו ליריית הפתיחה של העונה השלישית, כאשר התכנסו והתיישבו להם בשורה השנייה, מצלמים בהתלהבות את הקהל הגדול שהגיע לצפות בשני פרקי הפתיחה של העונה החדשה וגם לחזות בתופעה הזו, שהתגלתה בענק, בחסות yes.


זה היה היום שלהם | צלם: רפי דלויה

כל אוהד כדורגל טיפוסי כבר יודע מה הולך לקרות בסדרה הזו, בכל הנוגע למתרחש על המגרש וזאת מבלי שחברי צוותה יצטפפו בקרבת אי המתים לחודשיים. בעונה הראשונה מאור נפצע במדי הפועל באר שבע, כולם בכו והטרגדיה הספורטיבית נצפתה לאחר מכן קבל עם וצופי yes. שיקום, חתימה בקבוצה חדשה ו...פציעה חדשה-ישנה. נגד הפועל באר שבע, בתיבול קריאות "בוזגלו מת". הריטואל חוזר וכולם יודעים היכן מאור נמצא היום. בתחילת העונה השלישית הוא מוצא את עצמו בדרך אל הרופא המנתח בלונדון, על מנת לשמוע מה שלום הרגל שלו ומתי הוא צפוי לחזור לשחק. ביעד הבא.

עונה חדשה ללא פציעה של שחקן כדורגל בשם בוזגלו? השתגעתם? הדרמה בבוזגלוס כותבת את עצמה בכל עונה מחדש והפעם, כמו שכל אוהד כדורגל ממוצע ציין לעצמו בשידור חי, אלמוג מוצא את דרכו אל עבר התפקדות של מסדר הפצועים. באיטליה, לא פחות ולא יותר. לעיניי המשפחה הגרעינית ביציע ולעיני נשות המשפחה אי שם בישראל החמימה. התגובות מכל כיוון מלאות אמוציות ועמוסות רגשות, אבל יש קבוע אחד בסדרה שהתגובות שלו לא משתנות, ללא קשר למה שמתרחש בשאר חלקי המשפחה וזהו יעקב, שממשיך לתעדף את מאור גם מול המצלחמה ושוב מוכיח כמה חשוב שיהיה כסף והרבה, בכדי לנסות לפצות על שנים רבות בהן שאר ילדיו היו זקוקים טיפול רגשי ונפשי.


הפצוע התורן של העונה | צלם: רפי דלויה

הקיטוב החד בין הבשורות הטובות שמקבל מאור בתחילת הפרק, לבין הבשורות הנוראיות שמקבל אחיו בתום הפרק, רק מדגיש את המאניה דיפרסיה בה שרויה המשפחה והסדרה כולה. מעבר בין ארצות ותרבויות לא מצליח למחוק קבועים שלא משתנים או מתפתחים, אבל בכל מקרה גם אחראיים להרמת המוראל המקומי כאן בארץ. משפחת בוזגלו כבר הפכה למותג ואם בתחילת העונה הראשונה ידעו אולי על חצי משפחה, בצורה מובהקת, הרי שעכשיו התמונה שונה לחלוטין ובעת הפרמיירה לעונה השלישית כל אחד מבני משפחת בוזגלו כבר מסתובב עם קהל מעריצים משלו. בזכות הסדרה.

הפרק השני המשיך להעמיק את השבר הסורי אפריקאי המטאפורי שקיים בין האחים, לפחות בעיניי אביהם. בעוד בן אחד נפצע והשני ממרר בבכי ביציע, ליעקב חשוב דבר אחד: הרמת המוראל של מאור. אלמוג יסתדר, השניים האחרים חזקים מספיק, אבל המוראל של מאור חייב להיות בשמיים. כמה טוב שיש מצלמות בשביל ללכוד את הרגעים הללו, שהם בבחינת זהב טלווזיוני טהור; מצד אחד נוצרת דמות קומית על גבול ההזויה, מהאב המוקצן ומצד שני מעוררת אמפטיה ורחמים כלפי אלמוג שבכל נקודה בסדרה רק דורש יחס כמעט שווה מאביו, כפי שהוא מעניק לאחיו המוצלח.


הלו יעקב! | צלם: רפי דלויה

הסדרה ממשיכה לבנות בסיס קומי, שלא נע רק סביב האב וצמד האחים הגדולים. בין שלל הגורמים שיגרמו לכם לצחוק – ביקור נגד עין הרע אצל הרב המקומי, יעקב בוזגלו עם משפטי מחץ בלתי נגמרים וכמובן האינטראקציה הנפלאה בין אסי ואוהד – האחים הגדולים שהולכים ומתנתקים מעולם הכדורגל בשלבים איטיים ומלאי חן וקומדיה. הבוזגלוס חוזרים ונראה כאילו הם כאן להישאר, עם חומר אותנטי ושלל מצבים שהמציאות פשוט מכתיבה למשפחה הזו, נראה שהכדורגל כבר הופך לאיטו להיות עסק משני בעבור המשפחה שכובשת את הטלוויזיה בקול תרועה רמה.

קצת לפני שה-VOD מתפוצץ בפרקים חדשים של "משחקי הכס", "הבוזגלוס 3" נכנסו לספריית ה-yesVOD והחל מהיום (ה-15/4) ובימי שני עד רביעי ב-20:30 ב-yesComedy וב-STING TV


אנחנו היינו שם

וגם פדרו
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "בוזגלוס 3": יש פסיכולוג בקהל?
סרטים בקולנוע