השחקן מייקל קלארק דאנקן הלך לעולמו בגיל 54

רכילות
לפני חודשיים ארוסתו של מייקל קלארק דאנקן, אומרוסה מאניגאולת מצאה אותו מחוסר הכרה על ריצפת ביתם לאחר שקיבל דום לב. היא ביצעה בו החייאה בכדי להצילו עוד לפני שהאמבולנס יצא לביתם. מאז לשחקן הדגול בן ה-54 מצוי בבעיות לב רצופות, אך בבוקר זה (3.9.12) לא היה מי שיציל את אותו שחקן גדול אשר הלך לעולמו.

השחקן מייקל קלארק דאנקן הלך לעולמו בגיל 54
השחקן מייקל קלארק דאנקן הלך לעולמו בגיל 54

ישנם אינספור שחקנים שמקבלים תפקיד בסרט בעיקר בגלל המראה החיצוני שלהם וזה מה שקרה למייקל קלארק דאנקן כשהתחיל את הקריירה שלו כשחקן. אבל בניגוד לשחקנים אחרים כשרונותיו "חרגו" מעבר לשיאו כשחקן גדול וגם נוכחותו הכריזמטית הורגשה כששיחק בדמויות שונות. כל תפקיד שהוצע לו הוא בחר לקבל, בין אם זה היה סרט דרמה כבד בדומה ל"גריין מייל" או הרפתקאות-מדע בדיוני כמו הסרט ששבר קופות ועדיין אחד הסרטים האהובים על צופים רבים עד היום הלא הוא הסרט "ארמגדון" בכיכובו של ברוס וויליס גם כן.

כשמייקל התחיל לשחק, כולם ראו את צניעותו הרבה, אימו לא נתנה לו לשחק כשחקן כדורגל ולכן הוא המשיך את עיסוקיו כשחקן בסרטים. כשהיה במכללה, אימו חלתה והוא הפסיק לשחק ותמך בה ברמה הבריאותית. כעבוד מספר שנים הוא הפך לשומר ראש של הסלבריטאים מהשורה הראשונה כגון: וויל סמית' ושחקנים גדולים אחרים.

הסיבה היחידה שגרמה לו לעזוב את עבודתו כשומר ראש הייתה בעקבות מקרה אירוע חריג אשר מייקל קלארק דאנקן שמר על הזמר המפורסם הנוטוריוס בי.איי.ג'י אשר באותו הלילה נורה למוות ולאחר מכן הוא החליט שאין לו מקום בזירות מן הסוג הזה, והחליט שעליו לנסות ולחזור בלשחק בסרטים ולנסות את מזלו ככוכב אשר הופיע על מסכי הקולנוע. אחרי שהוא חזר לעבוד כשחקן במשרה מלאה, דרכו אל הוליווד הייתה קצרה, בנוסף הוא שבה את ליבם של מעריציו אשר אהבו לצפות בו מככב כשחקן בתפקידיו השונים. שחקן גדול הוא היה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על השחקן מייקל קלארק דאנקן הלך לעולמו בגיל 54
סרטים בקולנוע