ניקולס קייג' בסרט חדש "גנוב"

קולנוע
לאחר שגנב לשעבר משתחרר מהכלא, הוא מחפש בטירוף אחר ביתו הנעדרת אשר נחטפה ונכלאה בתא מטען של מונית. עליו להצילה לפני שיהיה מאוחר מדי.

ניקולס קייג' בסרט חדש "גנוב"
ניקולס קייג' בסרט חדש "גנוב"

וויל מונטוגמרי (ניקולס קייג') הוא אמן הגניבות, לאחר שרימה בשוד שהשתבש הוא נשלח לכלא ל-8 שנים. עם שחרורו מהכלא הוא עוזב את עברו הפלילי ומנסה לבנות מחדש את מערכת היחסים עם ביתו אליסון. ה-FBI וחבריו הוותיקים מאמינים שלפני 8 שנים הוא החביא חלק גדול מהשלל בסכום של 10 מיליון דולרים ומכאן הסיפור רק מתחיל.



בכדי להשיג את 10 מיליון הדולרים חברו הוותיק וינסנט (ג'וש לוקאס) חוטף את ביתו ודורש סכום של 10 מיליון דולרים. וינסנט שם אותה בתא מטען של מונית אשר אטומה לרעשים פנימיים. וויל חייב לסמוך על האינסטינקטים שלו ועל חברתו הוותיקה ריילי (מאלין אקרמן) החכמה (והסקסית) בכדי לבצע בחוכמה שוד נוספת ולקבל את ביתו בחיים לפני שיהיה מאוחר מדי.

את הסרט ביים סימון ווסט אשר ביים בעבר גם את "בלתי נשכחים 2", "המכונאי" ו-"קון אייר". בסרט מככבים ניקולס קייג', מאלין קייג', דאני הסטון, ג'וש לוקאס ועוד כוכבים מוכרים נוספים. כרגע אין תאריך יציאה לעלייתו לאקרנים, אך כשיהיה כזה אנחנו נודיע על עליו.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ניקולס קייג' בסרט חדש "גנוב"
סרטים בקולנוע