הסרט "היום" בכיכובו של שון אשמור וכוכבים נוספים

קולנוע
קבוצה קטנה של חברים משתפים פעולה עם זאב ערבה בודד, כפי שאתם מתחילים להבין זה הולך להיות סרט אימה והרפתקאות.

הסרט "היום" בכיכובו של שון אשמור וכוכבים נוספים
הסרט "היום" בכיכובו של שון אשמור וכוכבים נוספים

אסון אשר לא ידוע הופך את הארץ לשממה וריקה מבני אדם המנסים לשרוד בכל מחיר, מספר בני האדם הולך ופוחת אך בכל זאת אלה שנשארו בחיים מנסים לשרוד. ריק (דומיניק מונהאן), האדם (שון אשמור), הנסון (קורי הרדריקט), ושינון (שאנון סוסמון) הם צוות חברים אשר נודדים יחדיו במשך חודשים שלמים, הם קבוצת השורדים האחרונה אשר באה מקבוצה גדולה יותר של שורדים. מארי (אשלי בל) היא האישה היחידה שהדרך בו הלכה הצטלבה עם קבוצת השורדים וכעת מצטרפת אליהם.



מארי בוחרת שלא לדבר על עברה או בכלל להיות חביבה על אותה קבוצת שורדים, לעומת זאת שאר חברי הקבוצה מראים לה שכאשר כולם מאוחדים ככה הברית בניהם תהיה חזקה וזה מה שיהפוך אותם לקבוצת שורדים של ממש. כעת השורדים תופסים מחסה בבית מסויים שמצאו בדרכם, אבל מהר מאוד הם מוקפים בקניבלים אוכלי אדם; עכשיו הם מגלים עד כמה מרי יכולה להיות לוחמת חזקה, גם אם דרכה הנוראית כבחורה בודדה הוא זה שהביא אותה לגילוי יעודה.

הסרט "היום" הופק ע"י הבימאי דגלאס ארניוקוסקי, שעם זמנו הרב כמפיק קיבל המון קרדיטים על שיתופי פעולה כבמאי בסרטים גדולים ("סוניה האדומה", "איש הנצח"). הסרט יצא לאקרנים בעולם ביום רביעי, 29 לאוגוסט 2012, כרגע אין תאריך למועד עלייתו לאקרנים בארץ אך כשיהיה כזה אנחנו נעדכן.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הסרט "היום" בכיכובו של שון אשמור וכוכבים נוספים
סרטים בקולנוע