בראד פיט הצטרף לסרט החדש של קוונטין טרנטינו

קולנוע
הקאסט לסרט החדש של קוונטין טרנטינו מתחיל אט-אט להתגבש, ולאחר הצטרפותו של ליאונרדו דיקפריו אל הסרט, חובר אליו כוכב הוליוודי נוסף בדמותו של בראד פיט. לסרט שיתחיל להצטלם בחודשים הקרובים יקראו: "Once upon a time in Hollywood".

בראד פיט הצטרף לסרט החדש של קוונטין טרנטינו
בראד פיט הצטרף לסרט החדש של קוונטין טרנטינו

לפני כחודש וחצי פורסם כי ליאונרדו דיקפריו חבר אל קוונטין טרנטינו, בפעם השנייה אחרי שיתוף הפעולה ביניהם ב-"ג'אנגו ללא מעצורים", על מנת לגלם את התפקיד הראשי בסרטו החדש. מאז, שמועות רבות רצו ואין ספור שמות עלו כמועמדים לגלם את התפקיד המרכזי השני לצד דיקפריו. הלילה, טרנטינו שם סוף לשמועות והודיע כי יהיה זהו בראד פיט, כוכב הוליוודי נוסף בסדר גודל עצום, אשר יחבור לטרנטינו גם הוא בפעם השנייה לאחר שיתוף הפעולה ביניהם ב-"ממזרים חסרי כבוד", ולדיקפריו בפעם הראשונה באחד משיתופי הפעולה המסקרנים ביותר של הוליווד בשנים האחרונות.

מדובר כרגע רק בפיט ודיקפריו כשחקנים וודאיים בקאסט, השמועות בנוגע לשאר המשתתפים ממשיכות לרוץ, אך אנחנו נחכה להודעה הרשמית. שחקנים חדשים צפויים להצטרף אל הקאסט בזמן הקרוב, על פי הדיווחים צילומי הסרט ייצאו לדרך בקיץ הקרוב. כמו כן, הלילה גם נחשף על ידי טרנטינו עצמו שמו הרשמי של הסרט שייקרא: "Once upon a time in Hollywood", ולטענתו מדובר בסרט שיציג את הוליווד של פעם וכעת איננה עוד. עוד הוא הוסיף כי הוא עובד כחמש שנים על הסרט וכי מדובר בפרויקט מאוד מיוחד עבורו.


("לחיים" - בראד פיט חובר לטרנטינו בפעם השנייה)

עלילת הסרט, כאמור, תתרחש בלוס אנג'לס של שנת 1969. דיקפריו ישחק את ריק דלטון, כוכב סדרות מערבונים טלוויזיונית אשר מרגיש כי הקריירה שלו תקועה, ושואף להתקדם אל תעשיית הסרטים. פיט ישחק את קליף בוט', הכפיל של ריק בסדרת הטלוויזיה מזה זמן רב ששואף גם הוא לעלות לשלב הבא. בעוד שניהם נאבקים להצליח בגדול בהוליווד שאינם מכירים יותר, ריק שואף לנצל את העובדה שיש לו שכנה מאוד מפורסמת... שרון טייט. טרנטינו היה נרגש להכריז על הצטרפותו של פיט, כמו גם על התקציר של הסרט. הוא הוסיף כי הוא כבר לא יכול לחכות לדינמיקה בין שתי דמויותיו הראשיות, כמו גם לשיתוף הפעולה הכל כך מסקרן בין פיט לדיקפריו.

כאמור, צילומי הסרט צפויים להתחיל בקיץ כאשר הסרט ייצא לאקרנים ב-9.8.2019. אנחנו כמובן נמשיך לעדכן.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בראד פיט הצטרף לסרט החדש של קוונטין טרנטינו
סרטים בקולנוע