זאק אפרון יככב בסרט הקומדיה - "הדייט שהביך אותי"

קולנוע
הכוכב העולה זאק אפרון יככב בסרט הקומדיה הרומנטית החדשה של הבימאי טום גורמיקן "האם אנחנו בדייט רישמי?".

זאק אפרון יככב בסרט הקומדיה - "הדייט שהביך אותי"
זאק אפרון יככב בסרט הקומדיה - "הדייט שהביך אותי"

"קיו.אי.די" הבינלאומי ימכור את הפרוייקט לקונים זרים בפסטיבל הסרטים הבינלאומי של טורונטו. התסריט, שנכתב ע"י טום גורמיקן, היה מדורג במקום הראשון כסרט הקומדיה הגרוע ברשימה השחורה של סרטי הקומדיה של שנת 2010.

"הדייט שהביך אותי", מספר על בריתם של שלושה חברים בעיר ניו-יורק אשר מחליטים להזכיר אחד לשני כמה טוב להשאר רווקים ממש לפני שהם מחליטים להתאהב. הפקת הסרט תצא לדרך בחודש נובמבר ובעיר ניו-יורק שבארה"ב.

חברת ההפקה "Treehouse Pictures", ג'סטין נאפי וקווין תורן יפיקו את הסרט ביחד עם סקוט אברסנו ואנדרו או'קונור. בנוסף מייקל סימקין, ג'ייסון בארט ומנו גארגי יעזרו על צד ההפקה.

"הדייט שהביך אותי" הוא סיפור המתרחש בזמן שנות ה-20 וכמה קשה זה כבר יכול להיות", אמר ג'סטין נאפי בהצהרתו. "אנחנו מתרגשים לקראת שיתוף הפעולה שלנו עם הבימאי טום גורמיקן בתסריטו החדש שידהים את הצופים". מנכ"ל החברה קיו.אי.די הבינלאומית, ביל בלוק הודיע: "אנחנו מאמינים שהסרט יהפוך להצלחה עולמית, בנוסף אנחנו מתרגשים לעבוד עם חברת ההפקה "Treehouse Pictures" ונציג אותו לקונים בטורנטו. הסרט "אנחנו בדייט רישמי?" הינו תוספת נהדרת לצמיחת המכירות של חברת קיו.אי.די.

זאק אפרון יגיע גם הוא לפסטיבל הסרטים בוונציה, ומשם זאק ימשיך לעבר פסטיבל הסרטים בטורנטו עם סרטו החדש "מחלק העיתונים", שאגב יום למחרת בפסטיבל מדעי הרוח. הבימאי טום גורמיקן שמכר לאחרונה את סרטו לאחים וורנר אשר נכנס לרשימת סרטי הקומדיה השחורה. שמר את התאריך לסוני, בנוסף הוא עובד על הפילוט לסרט עם גרג דניאל'ס וטרייסי קאטסקי.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על זאק אפרון יככב בסרט הקומדיה - "הדייט שהביך אותי"
סרטים בקולנוע