ליאונרדו דיקפריו יככב בסרטו הבא של טרנטינו

קולנוע
סרטו החדש והמצופה של קוונטין טרנטינו יוצא לדרך. לאחר לא מעט שמועות וספקולציות לגבי הקאסט, ליאונרדו דיקפריו הוא הראשון שאושר באופן רשמי כי ישחק בסרט. גם בראד פיט, טום קרוז ואל פאצ'ינו הוזכרו כמועמדים.

ליאונרדו דיקפריו יככב בסרטו הבא של טרנטינו
ליאונרדו דיקפריו יככב בסרטו הבא של טרנטינו

לפני מספר חודשים, הוכרז כי קוונטין טרנטינו עומד להתחיל לצלם סרט חדש. זהו יהיה סרטו התשיעי במספר של הבמאי המהולל שטען לא פעם כי קיים סיכוי שיפרוש אחרי סרטו העשירי. עוד נטען כי הסרט יתרכז בשנת 1969 ויתמקד בסיפור מסע הרציחות של צ'ארלס מנסון וחבורתו. לאחר מכן, הבהיר טרנטינו כי הסרט יתמקד דווקא בכוכב טלוויזיה ובכפיל שלו המנסים לפלס את דרכם בתעשיית הקולנוע של הוליווד, וכי סיפורם של "משפחת מנסון" ילווה את הסרט רק כסיפור רקע.

המעריצים חיכו במהלך החודשים האחרונים לחדשות נוספות, אך הם נאלצו להסתפק בעיקר בשמועות. לפני מספר ימים קיבלו המעריצים סוף סוף ידיעה מאומתת. אחד הכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד, ליאונרדו דיקפריו הולך לקחת חלק בפרויקט המסקרן הזה. מדובר בשיתוף הפעולה השני בין השניים לאחר ששיתפו פעולה בסרט: "ג'אנגו ללא מעצורים" שיצא ב-2012 וזכה להצלחה אדירה. טרנטינו ודיקפריו אישרו שניהם את הידיעה.



עבור דיקפריו, תהיה זו חזרה לקולנוע לאחר כ-4 שנים מחוץ למסך הגדול. סרטו האחרון - "האיש שנולד מחדש" יצא ב-2015 וזכה להצלחה מסחררת. דיקפריו עצמו זכה לשבחים רבים על תפקידו ולפרס האוסקר הראשון בקריירה שלו. גם סרטו האחרון של טרנטינו - "שמונת השנואים" יצא ב-2015, ונראה שלאחר שני מערבונים, החליט טרנטינו לחזור דווקא לסגנון הסרטים שיצר בשנות ה-90, כשהקריירה שלו הייתה רק בתחילתה.

מלבד דיקפריו, ישנם מספר שחקנים נוספים שהוזכרו כמועמדים לפרויקט. ביניהם אפשר למצוא את בראד פיט וטום קרוז, שני כוכבי קולנוע וותיקים ומוערכים, ג'ניפר לורנס שהייתה מועמדת לשחק גם בסרטו הקודם, וסמואל ל. ג'קסון, שחקן הבית של טרנטינו. גם מרגו רובי צפויה על פי השמועות לקחת חלק בסרט ולגלם את דמותה של שרון טייט, שחקנית ודוגמנית צעירה (ואשתו של הבמאי רומן פולנסקי באותה תקופה) שנרצחה באכזריות על ידי 'משפחת מנסון' בעת שהייתה בחודש השמיני להריונה. לאחרונה נחשף גם כי טרנטינו רוצה שאל פאצ'ינו יופיע בסרט, אך כל אלה נמצאים עדיין בגדר שמועה.

הסרט צפוי להתחיל את צילומיו בקיץ הקרוב כאשר תאריך יציאתו לאקרנים נקבע לאוגוסט 2019.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ליאונרדו דיקפריו יככב בסרטו הבא של טרנטינו
סרטים בקולנוע