הסרטים שישתתפו בפסטיבל חיפה ה-33

קולנוע
פסטיבל הסרטים חיפה ה-33 אשר יפתח את שעריו בחול המועד סוכות והקרב ובא, ייתן במה וחשיפה לתשעה סרטים ישראלים עלילתיים ו-7 תיעודיים חדשים. הסרט "מסתור" של ערן ריקליס ינעל את הפסטיבל.

הסרטים שישתתפו בפסטיבל חיפה ה-33
הסרטים שישתתפו בפסטיבל חיפה ה-33

פסטיבל הסרטים חיפה ייערך בחול המועד סוכות בתאריכים 5-14 באוקטובר ובמהלכו יוקרנו 13 סרטים ישראלים חדשים, 9 סרטים ישראלים תיעודיים, למעלה מ-40 סרטים עצמאיים קצרים ועוד סרטי אנימציה. כל זה כמובן יקרה בבית הקולנוע סינמטק חיפה אשר נמצא בכרמל, בהפקת החברה לאמנות תרבות וספורט חיפה.

בתחרות לסרטים ישראלים עלילתיים יוקרנו "אווה" של חיים טבקמן אשר היה שותף לתסריט עם עמית רון, "אל תשכחי אותי" מאת רם נהרי ומתסריטו של ניתאי גבירץ, סרטו של אסף סבן - "בית בגליל", "הבן דוד" של צחי גראד ("תנועה מגונה"), "מונטנה" של לימור שמילה, סרט הביכורים של גלעד אמיליו שנקר "המועדון לספרות יפה של הגברת ינקלובה" ו-"מוצא אל הים" של דניאל מן.


("מסתור", סרטו של ריקליס אשר ינעל את הפסטיבל | צילום: סבסטיאן אדשמיד)

בפן הסרטים הישראלים התיעודיים יוקרנו "ארץ זרה" של שלומי אלדר, סרטה של רונית טיאר "ג'וזף וג'וזפין", "דיבוקים" של רם לוי, "חדר ריק" של שירלי ברקוביץ' המגולל סיפור אישי ויוצא דופן, סרטו של איציק לרנר "מגידו" אשר עוקב אחר הנעשה בין כותלי הכלא הביטחוני מגידו, "שמנה" - סרטה האישי והחושפני של הלית לוי הנאלצת להתמודד עם פצעי עבר קשים, וסרטו של הבמאי הטבעוני מטעמי מצפון - אבנר מצליח "תאוות בשרים".


(גם לחיות מגיע לחיות, "תאוות בשרים" | צילום: יח"צ).

לתוכניית הפסטיבל:
http://www.haifaff.co.il
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הסרטים שישתתפו בפסטיבל חיפה ה-33
סרטים בקולנוע