שיה לה באף: לקחתי סמים כדי להיכנס לתפקיד

רכילות
שיה לה באף כל כך מחויב לעבודתו, שהוא היה מוכן לעשות כל שידרש; לשתות אלכוהול, לצרוך סמים וכמובן לקיים יחסי מין וכל זה בשביל להגיע לביצועים הכי טובים וקרובים למציאות.

שיה לה באף: לקחתי סמים כדי להיכנס לתפקיד
שיה לה באף: לקחתי סמים כדי להיכנס לתפקיד

תאמינו או לא, אך כדי להיות הכי קרוב לסצינה בה המוות הכרחי לצ'ארלי קאנטרימן, השחקן בן ה-26 שיה לה באף אשר לקח אל.אס.די. בצילומי הסרט "ארץ יבשה", וכל זה כדי להגיע למצב שהביצועים של אותם רגעי המשחק יהיו הכי קרובים למציאות.

"יש דרך לקחת סמים כמו בסרט הרולד וקומאר ויש דרך להיות מסטול מסמים", אמר שיה לה באף והוסיף "אני יודע שמדובר על משחק בסצינה. שון פן היה קשור לכיסא חשמלי בסרט "גבר מת מהלך" ואלה סוג השחקנים שאני מעריץ".

מתוך הדברים ניתן להסיק כי שיה לה באף לקח כל פרט בסצינות הסרט ברצינות בצילומי הסרט. שיה לה באף אף היה נתון לשתייה חריפה כדוגמת ויסקי בעת הצילומים. מסתבר שיש כמה אנשים על סט הסרט שלא ממש אהבו את התנהגותו של שיה וזאת הייתה השחקנית מיה ווסיקווקה אשר הייתה מזועזעת מהתנהגותו לאחר ש"שתה יותר מידי" לטענתה, וכמו כן היא ביקשה לעצור את הצילומים.

בהפקה מהרו להודיע כי קיים סעיף בחוזהם של השחקנים ואנשי ההפקה אשר חתומים על המודעות לסצינות הסקס בסרט, וכי הם מקבלים על עצמם את כל הסעיפים באשר הם, וכי אם קיימות סצינות שיצולמו בצורה חושפנית מידי, אלה, יופיעו בטישטוש כבד. "אבל חוץ מזה" אומרים בהפקה "הכל הולך לקרות".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על שיה לה באף: לקחתי סמים כדי להיכנס לתפקיד
סרטים בקולנוע