"הגבר המושלם": עוד קומדיה סתמית

ביקורות
כוכבים שלא מוצאים את עצמם בבחירת הסרטים או סתם השלמת הכנסה הם בעצם הסיבות שעוזרות להקים פלטפורמה בעבור עוד קומדיה רומנטית, עם טוויסט מופרע, שיוצאת לדרך.

"הגבר המושלם": עוד קומדיה סתמית
"הגבר המושלם": עוד קומדיה סתמית

אנה קנדריק וסאם רוקוול, אה... וגם טים רות'. צריך יותר מזה? אפילו אם העלילה די קלושה ודבילית והבסיס לכל הסרט הוא בעצם שילוב בין רומנטיקה וסרט אקשן, למה לא? בימי קיץ מהבילים כמו אלו, מה שתחפשו יהיה מפלט קולנועי שיחזיק אתכם שעה וחצי מהנות עם שחקנים שיודעים לעשות קומדיה (גם אם קנדריק מוגזמת לעיתים). פאקו קבאזארס, במאי פחות מוכר בנוף הקולנועי וללא יותר מדי להיטים מאחוריו, ממשיך לא להשאיר חותם רציני בהוליווד עם סרט לא כל כך רציני, אבל כזה שנחמד לרבוץ מולו. קומדייה קלילה לליל קיץ.

למתרגמים והמפיצים הישראליים לא היה באמת סיכוי עם שם הסרט, זה נראה כמו התרגום הכי טבעי, כי ״מר נכון״ היה יכול להיות מביך הרבה יותר ולהישמע טיפשי למדי, אז סם רוקוול הפך להיות נכון למדי ונהיה הגבר המושלם, בפראפרזה מיידית לשמו של הסרט. מעבר לכך, קצת קשה להבין את ההחלטה של המפיצים המקומיים להביא ארצה סרט שהופץ ברחבי העולם בסוף שנת 2015 ובארצות הברית באפריל 2016. למה דווקא עכשיו ולמה סרט בינוני שכזה? לא ברור.


(תרים ידיים ותביא את כרטיס האשראי אליי)

קנדריק מגלמת את מרת׳ה, בחורה מתוקה שנזרקה על ידי דושבאג ומוצאת מזור באדם פסיכי ומקסים, הריבאונד המושלם. פרנסיס הוא באמת סוג של פסיכופט, שעבודתו העיקרית היא רוצח בהזמנה, לכל המרבה במחיר, אבל רוצח שפיתח מצפון עם השנים וכזה שהיה תחת אימוני סוכנויות יותר ממה שבן אדם יכול להכיל. סאם רוקוול בתפקיד הריבאונד, אבל נראה שהוא בעצמו בשלב של הקריירה שהוא מחפש ריבאונד קולנועי סביר מדי שנה ודי נכשל להתרומם מאז הפעם האחרונה שעשה סרט מוצלח או כזה בסדר גודל שמתאים לו.

הוא כמעט בלתי אפשרי להריגה וגם נרדף כמעט בכל הזדמנות אפשרית והאהבה החדשה הזו עשויה לסדר לו את הראש ועל הדרך לדפוק את הראש של זאת שתתחבר אליו. יש בסרט הזה אלמנטים טובים של קומדיה רומנטית וגם אלמנטים לא רעים של סרט אקשן והחיבור בין השניים באמת די תלוש ומוגזם, אבל ללא ציפיות - אין אכזבות. משפט נהדר שמשרת לא מעט סרטים בזמן האחרון .


(ופה אני בגיל 15 מנגן על חלילית צד)

קומדיה רומנטית נחמדה שממש מתאימה לזוגות משועממים בשביל להעביר את הזמן, בליווי שחקנים אהובים ובשטאנץ קומי מוכר וחביב. קנדריק ממש חייבת להתקדם, על אף שהיא עושה אחלה תפקידים קומיים, היא כבר הוכיחה שהיא יודעת לעשות את העבודה גם בז׳אנרים אחרים וסאם רוקוול כבר היה כוכב גדול וזכותו לעשות שטויות מדי פעם, רק להבין שצריך לשים תאריך תוקף לעניין הזה.

משפט על הסרט:
סרט כיפי, חביב ודבילי שדי מצהיר על עצמו מההתחלה בתור מוצר פשטני, שקשה לצפות ממנו.

משפט על הבמאי:
פאקו קבזס לא היה מוכר לפני הסרט הזה ויחזור לנישה הקטנה שלו בתור לא מוכר גם אחריו. סרט בינוני, עם במאי בינוני וחסר שאיפות.


(תרים ידיים או שאני צוחק)

משפט על השחקנים:
סאם רוקוול מחפש את עצמו וכבר רושם שמונה שנים מאז "ירח" ושבע שנים מיצירת סרט טוב. קנדריק די מקבעת מעמד בתור המותק של סרטי הקומדיה הרומנטיים וטים רות'? טוב. הוא צריך את טרנטינו לצידו.

משפט על אורך הסרט:
שעה וחצי זה בדיוק הזמן שהסרט הזה צריך לקבל, דקה לא יותר ותמיד יקבל ברכה על קצת פחות.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הגבר המושלם": עוד קומדיה סתמית
סרטים בקולנוע