לינדזי לוהן מואשמת בגניבת תכשיטים

רכילות
לינדזי לוהן באופן רשמי חשודה בגניבה של שעונים, תכשיטים ומשקפי שמש בשווי 100 אלף דולרים.

לינדזי לוהן מואשמת בגניבת תכשיטים
לינדזי לוהן מואשמת בגניבת תכשיטים

לינדזי לוהן הייתה בביתו של סאם מגיד שנמצא בהוליווד, לפני כשבוע, סאם התקשר למשטרת הוליווד ודיווח שנגנבו לו תכשיטים יקרי ערך. בדיווח נאמר כי לינדזי הייתה בביתו של סאם לעיתים קרובות, ורק לאחרונה היא הייתה במסיבת בריכה שהתקיימה בביתו ביום ראשון של אותו שבוע.

המשטרה הודיע שלינדזי ושככל הנראה גם חבר של גאווין דויל חשודים בגניבת התכשיטים. אך הסיפור רק התחיל ויש טוויסט בעלילה, עכשיו סאם מכחיש את הידיעה ואומר ששום דבר לא נגנב. בניגוד לכך, המשטרה החליטה שלא לסגור את "התיק" בגלל שהם מאמינים שיש עדים לגניבה ובעזרתם הם יוכלו להוכיח שלינדזי וחברה גאווין גנבו את התכשיטים.

מקורות סיפרו כי השוטרים יצרו קשר עם עורכי הדין של לינדזי לוהן וגאווין כדי לראיין את שני החשודים, עורכי הדין מצידם, דחו את הבקשה. מה שמעלה שאלות באשר הפרשה, ובינתיים, לא ברור למה סאם בחר לחזור בו ולהכחיש את מקרה הגניבה.

מה שבטוח, אלה באמת חדשות רעות עבור לינדזי לוהן, מכיוון שהיא על תנאי עצם העובדה שכבר גנבה שרשרת יקרת ערך מחנות התכשיטים "תכשיטי וונציה", במקרה ומשטרת הוליווד תמצא כי לוהן גנבה בפעם השנייה, ייתכן כי היא תכנס לכלא, וזו לא הפעם הראשונה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על לינדזי לוהן מואשמת בגניבת תכשיטים
סרטים בקולנוע