"השוטר הטוב 2": השוטר חוזר

טלוויזיה
העונה השנייה של "השוטר הטוב" יצאה, בקול סירנה זועק, לדרכה ממרכז עינב בתל אביב, למשך שני פרקים רצופים ולעיניי יוצרי וכוכבי הסדרה וכמות לא מבוטלת של סלבריטאים מקומיים.

"השוטר הטוב 2": השוטר חוזר
"השוטר הטוב 2": השוטר חוזר

הפרמיירה של "השוטר הטוב" הגיעה עם מזג אוויר קיצי למרכז עינב בתל אביב, הסלבריטאים נאספו לאיטם ואת ההצגה חלקו לפרקים, כוכב הסדרה - יובל סמו והצמד המוזיקלי הרותח של הביצה המקומית - בן אל (תבורוש) וסטטיק (סטט בוי, אוי אוי אוי...) , שהגיעו להופעה קצרה וגנבו את הפוקוס עם ביגוד יוצא דופן ועם שיק וסטייל של סלבריטאים. סמו הניח לשני הצעירים לגנוב את ההצגה לכמה דקות עד שהתפרץ בצורה אופיינית אל תוך הצילום, בקפיצה פסיכית שכולה מיקוד תשומת הלב בחזרה אליו והאמת שהוא לא זקוק לזה במיוחד, לא כאשר הוא עולה עם עונה שנייה ב-yes Comedy, של הסדרה הקומית המצליחה - "השוטר הטוב".

לכל מי שאהב, התחבר ונהנה לצפות בעונתו הראשונה של יובל סמו, בעודו מושך סדרה נוספת על כפתיו הצנומות, חיכה פינוק כפול בדמות שני הפרקים הראשונים של העונה השנייה. במסגרתן אפשר היה לצפות בהמשך עלילותיו של רב סמל דני קונפינו, השוטר הפתח תקוואי, שעבר משברים אישיים ותעסוקתיים בעונה הקודמתו והוכיח כיצד הוא והצוות מסביבו מצליחים להגיע לפרק ב' עם תחנה שנסגרה, נפתחה מחדש וכעת מנסה לשרוד בעולם לא פשוט, בו השוטר נותר דמות שנויה במחלוקת.


(נחשו איזו תלבושת גנבה את ההצגה)

לאחר שהפרובינציה פרצה מעבדכם הנאמן והאישה שלצידו, אחרי קצת נשנושים, בירה וקינוחי ארוחת בוקר/ערב בבית מלון, הגיע זמן צפייה קרובה-רחוקה בסלבריטאים המקומיים, בעודם נערמים סביב כוכב הערב האמיתי, נמוך הקומה, אך מלא הכריזמה ושופע החיוכים. יובל סמו פיזז בין האורחים באלגנטיות, הן מבחינת הופעתו והן מבחינת חינניות וקסם אישי. ולאחר כל אלו, הגיע הזמן להתיישב במושביו של האולם הקטנטן והאינטימי שעל גג המרכז התל אביבי ולצפות בפרקיים מבדרים וזורמים אפילו בעבור צופה שהחליט לתת טעימה ניסיונית עקב הפמפום האגרסיבי והיעיל של yes.

בפרק הראשון של העונה השנייה, העלילה המשיכה לזגזג את חיי האהבה של דני בין שתי הנשים, בינן הוא זוגזג בעונה הראשונה והוא מקבל תיק גדול שעשוי להיות משנה משחק עבורו בבחינת הקידום. דני ואיתן, אחיו, מגלים כי אביהם נסע לחופשה בארצות הברית, אבל לא בדיוק לפי המסלול עליו חשבו ודני מחפש רמזים לגבי מקום הימצאו של אביו. הפרק הראשון ממשיך קו מסוים מהעונה שעברה ובעיקר משפר בקווים הקומיים, כאשר הוא פוזל, בעקיצות נהדרות, אל עבר ליגות גדולות יותר (כמו "רצח מאדום לשחור" - יבין מי שיצפה בפרק הראשון, די בתחילת הפרק).


(נחשו איזה כוכב באמת גנב את ההצגה)

הפרק השני ממשיך לעקוב אחרי מקום הימצאו של האב ומתמקד באחת הירידות, בעלות הזקן הארוך ביותר, בנוגע לשוטרים (לאחר שכוסה תחום הכושר הגופני הנמוך והלקוי בפרק הראשון) - דו"חות בקבלנות ומוסר נמוך. דווקא בפרק הזה מתגלה קונפינו כמין סרפיקו מקומי, שלא מוכן להשקיט את מצפונו בעבור קפוצ'ינו קצר ומופעי בידור. בכלל, דמותו של קונפינו מנסה להתעלות בכל רגע נתון מעל שותפיו הפלקטיים והחד מימדיים בתחנה. הוא רוצה שקט, אבל בדידותו מייסרת אותו, הוא מואס במשפחה, אבל לא יכול להיות בלעדיהם לרגע ורבע.

האמביוולנטיות של הדמות הראשית מובאת בקלות דרך כישרונו של יובל סמו וגם הדמויות המשניות, ברובן, עושות עבודה נפלאה, כך על פי צמד הפרקים הראשונים, בהם מי שגונב את ההצגה כמעט באופן בלעדי הוא גיא לואל, הבלתי ניתן לזיהוי, בתור "רבי", מפקד התחנה עמוס הסטיגמות והדעות הקדומות. הזקן הצרפתי, השיער המשוח לאחור והתפקיד הנפלא והאמין פשוט מקשים על הזיהוי של השחקן מאחורי הדמות והוא עושה את הכל באופן מושלם ומעורר כבוד.


(רגע של כושר וחוזרים להצחיק)

לצידו של לואל, בגניבת ההצגה הוא שחקן בקנה מידה קטן הרבה יותר, על אף שבפרמיירה הוא היה האיש הכי גדול והכי בולט בנוכחותו הפיזית - אלון חמאווי שמו. חמאווי הוא שם מוכר מתעשיית הריאליטי, כאשר לפני 11 שנים ניסה את מזלו בעוד הפקה של yes, ב"פרויקט Y" ומאז די חיפש את עצמו, עד עכשיו. הוא מגלם את אחיו הקטן (בגיל בלבד) של דני, הוא נפלא וכל כך נעים לראות את השינוי והמהפך שנעשה בקריירה של הילד הגבוה והשחצן מהפרויקט ההוא של yes.

ליאורה ריבלין ויגאל עדיקא הוותיקים די בנאליים יחסית, אורטל בן שושן ולואי נופי (המוכשר בטירוף, שפרץ לראשונה ב"זגורי אימפריה") גם לא נתנו רגעים מיוחדים בעבור שני הפרקים הראשונים ועם זאת, העונה מבטיחה עוד רבות, כאשר נראה יותר מאורי גבריאל (שכבר הספיק להשאיר חותם בתחילת העונה הנוכחית ובפרמיירה עצמה) ומצחי גראד.

תמה הפרמיירה, האורחים הרבים שהגיעו לכבד את ההפקה הנוצצת החלו להתפזר להם בחזרה אל החניון ומה שנשאר למרבית הצופים והאורחים שהגיעו היה חיוך גדול על הפנים וריקוד אחד בראש, ריקוד של אחד הפתיחים המוצלחים של סדרה ישראלית בשנים האחרונות.

"השוטר הטוב" חוזר ופשוט לא כדאי לוותר.
העונה השנייה של "השוטר הטוב" משודרת בערוץ yes Comedy וזמינה בחינם ב-yesVOD
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "השוטר הטוב 2": השוטר חוזר
סרטים בקולנוע