כוכב הסרט "שכחו אותי בבית" חוגג 32

רכילות
בזמן האחרון היו כמה שמועות מטורפות סביב מקולי קולקין כוכב הסרט "שכחו אותי בבית 1-2", היום (יום ראשון בארה"ב) הוא חוגג את יום הולדתו ה-32.

כוכב הסרט "שכחו אותי בבית" חוגג 32
כוכב הסרט "שכחו אותי בבית" חוגג 32

לאחרונה שמו של מקולי קולקין הופיע בכותרות העיתונים הקושרים אותו בחילוקי דעות באשר עתידו אל מול סוכנו, בין היתר נאמר בדיווחים כי הוא מכור להרואין ונותרנו לו רק שישה חודשים לחיות, סוכנו טען בתגובה, כי הדיווחים "שגויים ולא אמינים באופן פקטיבי".

עושה הרושם שמקולי קולקין עולה שוב פעם לכותרות העיתונים אך לא מהסיבות הטובות שבהן, בצעירותו מקולי היה מתוקשר מאוד עקב אותו תפקיד המוכר לנו בסרט "שכחו אותי בבית" משנת 1990 שם שמו היה "קווין מקאליסטר" אותו גילם מקולי בתפקיד אשר סחף אותו עד מהרה היישר אל מרכז הבמה ההוליוודית.

הנה רק כמה מהמקרים המוזרים, הפרועים או המדוברים ביותר בחייו עד כה:

1. מקולי קולקין עזב את בית אביו בגיל 14 ומאז לא דיבר איתו.
2. הוא התחתן עם השחקנית רייצ'ל מיינר, לאחר ששניהם הגיעו לגיל 17 הם התגרשו וכל אחד נפרד לדרכו.
3. בשנת 2006 מקולי ומילה קוניס התחילו את דרכם כזוג, אבל סוכנו של מקולי אימת את הידיעה שהזוג נפרד ב-2010.
4. הוא היה מאוד מיודד עם זמר הפופ הגדול בכל הזמנים הלא הוא מייקל ג'קסון עוד כשהיה צעיר, הוא הספיק להעיד בבית המשפט שמייקל ג'קסון הטריד אותו מינית - מייקל אמר שהוא מעולם לא הטריד אותו בשום צורה.
5. מקולי נעצר בעקבות החזקת סמים בשנת 2004 לאחר שהוא נתפס עם 17 גרם של מריחואנה. הוא הודה באשמה וקיבל שנה על תנאי בכל אחד מהאישומים בנוסף הוא חוייב לשלם 540 דולר בעמלות.

אז מה באמת מקולי קולקין לא עשה בחייו?, תאמינו או לא, מקולי לא יושב על זרי הדפנה וכמו כן כבר היום הוא מתקלט כדיג'י בעיר ניו-יורק.
אחלה של חיים יש למקולי (הכבר לא קטנטן), אנחנו מצידנו, נחכה לראות כותרות טובות יותר מאותו מקולי קולקין הישן והטוב.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כוכב הסרט "שכחו אותי בבית" חוגג 32
סרטים בקולנוע