ג'ניפר אניסטון בסט הצילומים

רכילות
השחקנית ג'ניפר אניסטון שהתארסה בימים האחרונים, חשפה את החזה שלה לבעלה ה"מזוייף" ג'ייסון סודקיס, כל זאת התרחש בסט לסרט החדש שבו היא תככב "אנחנו המילרים".

ג'ניפר אניסטון בסט הצילומים
ג'ניפר אניסטון בסט הצילומים

ג'ייסון סודקיס ישחק בדמותו של סוחר סמים אשר שוכר את שירותיה של אישה אלמונית (ג'ניפר אניסטון) שתהיה בתור אישתו לשם זיוף חיים משפחתיים שמטרתם היא להבריח 1.400 ק"ג של סמים אל מחוץ לגבול המדינה מבלי שישמו לב.

במהלך היום השני לצילומי הסט שבצפון קרוליינה, אניסטון שיחררה את כפתורי חולצתה ובכך היא חשפת את החזה אל עייניו של בעלה (ג'ייסון סודקיס) סוחר הסמים.

בחייה האישיים של אניסטון קורים דברים טובים, לאחר 18 חודשים בהם אניסטון וג'סטין מנהלים מערכת יחסים, ת'רוקס החליט לקבל החלטה והציג את שאלת הנישואין לאניסטון ב-10 לאוגוסט השנה, "לג'סטין ת'רוקס היה יום הולדת מדהים, הוא קיבל מתנה יוצאת דופן כאשר אניסטון ענתה בחיוב להצעת הנישואין". ג'סטין שאל את אניסטון את השאלה בדרך יוצאת דופן, תוך כדי שהוא משחק את דמותו (ג'ן קרייד) בסרט "את אני והשאר" עם הטבעת בידו, מקורב של הזוג סיפר כי "הצעת הנישואין הייתה יוצאת דופן, הוא הופתע מהעובדה שהיא ענתה בחיוב וממש לאחר מכן עלה חיוך על פניו".

כמו כן ג'ניפר אניסטון עונדת את טבעת האירוסין בעודה משחקת על סט הסרט "אנחנו המילרים", ולמרות זאת, לאחרים זה נראה כחלק מדמותה בסרט, ולא כטבעת האמיתית שג'סטין ענד לה באותה הצעה מפורסמת. ובכל אופן, אנחנו מאחלים לזוג המאושר בהצלחה בזוגיות וממתינים בקוצר רוח לראות את הסרט בכיכובם שיעלה לאקרנים בתחילת שנת 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'ניפר אניסטון בסט הצילומים
סרטים בקולנוע