רק בישראל: ריאן ריינולדס מגיב לפוסט המזויף

קולנוע
לאחר שזכה ל-47 אלף לייקים וקרוב לאלף שיתופים, תום יעקב, הגולש הישראלי שפרסם את הפוסט שהפך לוויראלי, זכה לתגובה מצד ריאן ריינולדס כוכב הסרט "דדפול", שיעלה לאקרנים בישראל בפברואר הקרוב.

רק בישראל: ריאן ריינולדס מגיב לפוסט המזויף
רק בישראל: ריאן ריינולדס מגיב לפוסט המזויף

כזכור, בתחילת השבוע תום יעקובי פרסם בדף הפייסבוק שלו צילום מסך בו הוא מזמין את הכוכב הראשי בסרט "דדפול", ריאן ריינולדס, לפרמיירת הסרט בישראל (11.2.16). הפוסט עבר את כמות הלייקים שכביכול נדרש בו והשיתופים מצד הגולשים לא איחרו לבוא. מה שמהר מאוד הפך לטרנד שגרם ללא מעט גולשים בפייסבוק לעלות פוסטים דומים וכאלה שזכו לעשרות אלפי לייקים.

בפוסט המדובר תום פרסם התכתבות בינו לבין ריינולדס, שמהר מאוד התגלתה כעריכת פוטושופ ובו נכתב כי ריאן ריינולדס יגיע לפרימיירת הסרט בארץ אם תום יפרסם את צילום המסך ויזכה לכמות הלייקים והשיתופים אשר נדרשו. "קח צילום מסך של השיחה הזו ותפרסם אותה בפייסבוק. אם הפוסט יזכה ליותר מ-15.000 לייקים ולמעלה מ-1.000 תגובות, אני אבוא לבקר, יש לכם עד סוף ינואר".

אותו פוסט כאמור עשה את דרכו לארצות הברית וזכה לתגובה מצידו של ריאן ריינולדס, שעשה זאת אמש בחשבון הפייסבוק שלו בתגובה נעימה, "ישראל נמצאת במקום הראשון ברשימת המקומות בהם אני רוצה לבקר. זה נגע לליבי שמישהו רוצה שאגיע, בכך שהוא יצר מסר מזויף ממני שאומר כי אבקר בארץ היפה שלכם. לצערי הפעם זה לא יקרה, אבל יום אחד ישראל... אני אהיה בתוכך".



עמוד הפייסבוק של ריינולדס מונה למעל ממיליון מעריצים ברחבי העולם, ושאנחנו אומרים זאת, אנו מתכוונים גם למעריצים המוסלמים, שהגיבו בצורה מחפירה ובוטה כלפי אהדתו של ריינולדס לישראל. מנגד, הפוסט זכה ליותר מ-17 אלף לייקים ועשרות אלפי תגובות נלהבות מהצד הישראלי. כמובן שהבולטת מבניהם הייתה של תום אשר הגיב "תודה רבה! אנחנו מאוד רוצים לראות אותך כאן. תודה על הפוסט".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על רק בישראל: ריאן ריינולדס מגיב לפוסט המזויף
סרטים בקולנוע