מחזירים עטרה ליושנה?: סיירוס והמסוורת' מאורסים

רכילות
מיילי סיירוס חוזרת אל זרועות האקס החטוב ועל הדרך מתהדרת בטבעת האירוסין. מצטיידת בכל רכושה ועוברת לדירה בה הכל התחיל. האם רואים חתונה באופק?

מחזירים עטרה ליושנה?: סיירוס והמסוורת' מאורסים
מחזירים עטרה ליושנה?: סיירוס והמסוורת' מאורסים

כנראה שסטירת הלחי שקיבלה מיילי סיירוס עזרה בהחלט. כל ניסיונותיה למצוא שידורך טוב ואף להתגבר על הפרידה מהאוסטרלי הנחשק בעזרת מערכות היחסים שלה עם פטריק שוורצנגר ההורס והרומן הדי הלוהט עם סטלה מקסוול, לא גרמו לאהבה לבעור מחדש. אבל היי... לפחות היא סימנה ווי.

על פי דיווחים המגיעים מעבר לים, מיילי סיירוס זוכה להזדמנות שניה עם ליאם המסוורת', "הם שוב ביחד", אישר מקורב לזוג בראיון למגזין "אס וויקלי". ואם זה לא נראה לכם מספיק רציני, סיירוס אף העלתה תמונה לאינסטגרם בעודה משוויצה בטבעת האירוסין הישנה. זה הרי היה ברור שהיא לא תצליח להתאפק והאמת שגם אתן בנות.

למרות שהבטיחה למנוע עוד פרובוקציות, אתרים ומגזינים נחשבים בעולם יוצאים מדעתם ומנסים להבין האם מדובר בעוד טריק שיווקי של סיירוס במטרה למשוך תשומת הלב, או שהפעם זה באמת רציני. "מיילי וליאם חזרו ב-100 אחוז", סיפר מקורב להמסוורת' וסיירוס, שנצפו מתגפפים בפסטיבל באוסטרליה בערב הסילבסטר.


(מתקמבקים, בקרוב החתונה? | צילום: ג'טי אימג')

למען האמת, השניים כל כך בטוחים באהבתם אחד לשנייה והחליטו כי הדבר הכי נכון בשבילם הוא לגור ביחד. "היא חוזרת לגור איתו וגם הביאה את הכלב שלה", המקורב סיפר למגזין. "היא תמיד אהבה אותו". והוסיף, "מיילי וליאם ימשיכו מהמקום בו הם הפסיקו".

כזכור, השניים חזרו לבלות ביחד לאחר שסיירוס נפרדה מג'וניור שוורצנגר בחודש אפריל. "זה היה פלירטוט חברי", סיפר מקורב לסיירוס, "היא מעולם לא התגברה על ליאם".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מחזירים עטרה ליושנה?: סיירוס והמסוורת' מאורסים
סרטים בקולנוע