נטפליקס ישראל: האם השירות משתלם?

טלוויזיה
כולנו חיכינו שנטפליקס יגיע לישראל, וכעת החברה האמריקאית מגיע לישראל. כמה שאלות עדיין מרחפות סביבה, אבל השאלה החשובה ביותר היא האם השירות אכן משתלם, והאם כדאי לשלם בעבורו כמה עשרות שקלים בחודש?

נטפליקס ישראל: האם השירות משתלם?
נטפליקס ישראל: האם השירות משתלם?

אז בואו נעשה סדר לכל אלה שלא מכירים, נטפליקס (Netflix) הינה חברה אמריקאית המספקת שירות בדומה לסטרימרים, שידורים של סרטים וסדרות לפי בחירה, שירות דומה ל-VOD שמספקות חברות הכבלים והלוויין בישראל, רק שהתוכן בו הוא יותר אמריקאי, ובעיקר סדרות אמריקאיות שהפכו אותו לשירות החם ביותר שקיים היום בשוק העולמי של שירותי הזרמת המדיה.

אז כעת, אחרי שכולנו יודעים מי היא בעצם חברת נטפליקס, השאלה המרכזית היא האם נטפליקס היא תחליף לטלוויזיה שאנחנו מכירים (הוט ו-יס), או שמא תוסף שיכול להעשיר את חוויית הצפייה הביתית?, תלוי את מי אתם שואלים.



למעלה מ-70 מיליון אנשים כבר החליטו
ברחבי העולם קיימים כבר למעלה מ-70 מיליון אנשים אשר משלמים על השירות הטלוויזיוני המוצלח, מרביתם אף ויתרו על שירות הטלוויזיה הביתי לטובת נטפליקס, הסיבה פשוטה, תארו לעצמכם שאתם עובדים מרבית מהיום ומגיעים הביתה עייפים אך רוצים בכל זאת ליהנות מטלוויזיית ה-4K שרכשתם במרבית כספכם?, במקרה הזה נטפליקס היא ללא ספק פתרון לטלוויזיה מעניינת והכל בלחיצת כפתור.

השירות של נטפליקס מאפשר המשך צפייה מאיפה שהפסקתם, השירות ניתן להפעלה מהנייד, המכשיר הסלולרי, וכמעט כל גאדג'ט שכבר יש לכם בבית. היתרונות שקופים וברורים, במקום לבזבז 200-300 שקלים על שירות הטלוויזיה שמאפשר צפייה בחדשות לא חיוביות, מנגד בעבור פחות מ-50 שקלים תוכלו ליהנות מצפייה בתוכן שאפילו חברות הכבלים והלוויין לא היו מסוגלות לרכוש זכויות במשך שנים כה רבות.

איך שלא תסתכלו על זה, כניסתה של נטפליקס לישראל מהווה תחרות לחברות הכבלים והלוויין, מאפשר למשפחות צעירות בתחילת דרכן לחסוך כמה אלפי שקלים בשנה מבלי לוותר על צפייה בתוכן איכותי, ואולי אפילו לקבל תוכן איכותי עוד יותר ממה שכבר היה קודם.



אתם משפחה גדולה?
נטפליקס מאפשר שידור מארבעה מכשירים באותו זמן, מה שאומר שגם אם החלטתם שאתם מעוניינים לצפות בתוכן אחר מזה של האישה, הולכים לטלוויזיה אחרת בבית ושמים סרט אקשן של ז'אן קלוד ואן דאם.

האם יש תרגום בעברית?
אם תשאלו את נטפליקס, הם כבר הודיעו שאין בכוונתם להשקיע בכתוביות בשפות נוספות מלבד אלה שכבר קיימות בשירות, אך כבר כעת ניתן למצוא ברשת תוספים אחרים אשר נותנים פתרון ל"בעיה", שוב, תלוי את מי שואלים.

נסו בעצמכם ובחינם!
השירות החכם מאפשר הרשמה זריזה ואפילו 30 יום עליהם, כל מה שצריך לעשות זה להכנס לאתר של נטפליקס ישראל בכתובת: http://www.netflix.co.il, שכעת שולח אותנו לתשדורת האמריקאית (דוט קום) ונרשמים ע"י לחיצה על "Start Your Free Month".



אז האם השירות משתלם?
שוב, תלוי את מי שואלים, אך אם 70 מיליון אנשים משלמים בעבור השירות, כמות גדולה של אנשים אפילו ביטלו את השירות הטלוויזיה המיושן, ואף נהנים מתוכן יותר עכשווי, תשאלו את עצמכם מה אתם הייתם בוחרים?, לראות את יונית לוי בשעה שמונה? או לראות סרט טוב עם פופקורן וקוקה קולה?
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על נטפליקס ישראל: האם השירות משתלם?
סרטים בקולנוע