וין דיזל חושף את מיקום הסרט "מהיר ועצבני 8"

קולנוע
עוד סרט מזכיון "מהיר ועצבני" ללא פול ווקר המנוח יגיע לאקרנים ב-2017, ואחיו קודי ווקר שהמשיך במילוי תפקידו הנפלא שעשה בסרט האחרון, הביא להמשכון נוסף ואיתו תמונה שנחשפה זה עתה.

וין דיזל חושף את מיקום הסרט "מהיר ועצבני 8"
וין דיזל חושף את מיקום הסרט "מהיר ועצבני 8"

אף אחד לא ציפה שלאחר מותו הטראגי של פול ווקר המנוח יגיעו למסכים הגדולים המשכונים נוספים בסדרת סרטי "מהיר ועצבני", לפחות לאות כיבוד פול ווקר המנוח בתפקידו האחרון בגילום דמותו של בריאן אוקונור... טוב נו, על מי אנחנו עובדים?! הכל היה רק עניין של כסף כסף ועוד כסף. אז לאחר ההצלחה הקופתית של "מהיר ועצבני 7", שריגש עד דמעות והוקדש לפול ווקר המנוח, עתה נחשפה תמונה... כמעין טיזר פוסטר לסרט ההמשך "מהיר ועצבני 8".

וין דיזל, שלאחרונה הפתיע את מיליוני עוקביו לאינסטגרם ולפייסבוק, ועדכן כי ישוב לככב בפרנצ'ייז "xXx" או בשמו העברי "טריפל איקס 3: שובו של זאנדר קייג'" לצד ג'ט לי, סמואל ל. ג'קסון, נינה דוברב ודיפיקה פדוקון. חשף אמש בפני עוקביו לאינסטרגם את התמונה הבאה שזכתה קרוב לחצי מיליון לייקים בזמן קצר;



על פי התמונה שהעלה וין דיזל, בהפקה מאשרים לנו כי הסרט יתרחש תחת שמי ניו-יורק הנפלאים, בין סמטאות צרות ואף אקשן בלי פוסק בבניין בניין האמפייר סטייט? וין דיזל, שחשף את התמונה בה כתוב "כבישים חדשים באופק", רק אומר לנו במילים יפות שאנו צפויים לקבל טעימה בין אם גרועה או טובה מעוד סרטי "מהיר ועצבני", שככל הנראה לא יפסיקו להגיע למסכים בזמן הקרוב. מה שבטוח, הכסף ימשיך לזרום לכיסם של יוניברסל פיקצ'רס.
 
נכון לעכשיו עלילת "מהיר ועצבני 8" לא נחשפה, כל שנודע הוא ששם בהפקה הבטיחו לצופים כיוון חדש. הסרט כאמור צפוי לעלות לאקרנים ב-14.4.17 בעוד שאצלנו בארץ יעלה למסכים יום לפני.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
 — לפני 8 שנים
טריפל x  —  מתי אמור להגיע למסכים הסרט טריפלx עם ווין דיזל
כתוב תגובה משלך על וין דיזל חושף את מיקום הסרט "מהיר ועצבני 8"
1
סרטים בקולנוע