אניה בוקשטיין ויוסף סוויד צועדים לווסטרוז

טלוויזיה
איאן מקשיין, מקס פון סידוב ועוד רבים הם השחקנים החדשים שמצטרפים לאמיליה קלארק, לנה הידי, פיטר דינקלג', סופי טרנר ועוד בעונה השישית של "משחקי הכס". יש חדשות לגבי ליהוק נוסף, אבל הפעם משלנו.

אניה בוקשטיין ויוסף סוויד צועדים לווסטרוז
אניה בוקשטיין ויוסף סוויד צועדים לווסטרוז

אחרי עונה חמישית מוצלחת כרגיל, העונה החדשה של "משחקי הכס" אולי לא תתבסס בכלל על שום ספר של ג'ורג' ר. ר. מרטין, אבל מסתמנת בתור ההפקה הגדולה ביותר שהייתה בסדרה. עודכן כבר כי רמת האפקטים והמלחמה בעונה החדשה יעלו שלב משמעותי והקצב של הסדרה יעלה לקראת עונתה השישית. אבל שום דבר לא הכין אותנו להפתעה שכרגיל הסדרה הזו עושה.


(אסיה סטארק לאניסטר בלטון טארגאריין? - אניה בוקשטיין | צילום: אביב חופי)

לא מעט שחקנים ישראליים נבחנו לתפקיד לא ידוע בסדרת הפנטזיה הענקית של רשת HBO, אבל לבסוף אניה בוקשטיין ויוסף סוויד יגיעו לשירו הקר של ג'ורג' מרטין. נטע גרטי, לים לובאני ואפילו יובל רשף, כולן ועוד רבות נבחנו לתפקיד שבסוף עבר לאניה בוקשטיין, ככל הנראה אחרי משחק מרהיב בסדרת המתח "כפולים" שבסוף גם הצליחה מעבר לים. לגבי סוויד, כבר אפשר לנחש. מדובר בשחקן שהוליווד לא זרה לו כאשר הוא נכנס בקלות לסדרת "הומלנד" המצליחה.

בוקשטיין וסוויד מצטרפים לשורת שחקנים ישראלים שמטביעים את חותמם בהוליווד כמו אלון אבוטבול, נועם מורו, איילת זורר, אורן פלי וכמובן גל גדות הוונדר- וומן. אבל כמובן שכמו כל שחקן בסדרה גם השניים האלו יצטרכו להיאחז במתח לגבי הישארותם בסדרה. לא שזה תלוי בפופולאריות של הדמויות שלהם או באיכות המשחק, אלא אך ורק לגבי מצב רוחם של התסריטאים בשביל להפתיע אותנו קצת ועוד קצת.


("גם השניים האלו יצטרכו להיאחז במתח" - יוסף סוויד | צילום: רועי ברקוביץ')

שמועות מספרות כי בעונה זו נזכה לראות שוב את קיט הארינגטון בתור ג'ון סנואו (ז"ל) אבל הפעם בצד של ההלכים הלבנים שרמת הדומיננטיות שלהם בסדרה כבר עלתה שלב. שמועות חזקות גם מספרות על קרב אפי עצום בין סנואו לבין רמזי בלטון (איוון ריאון) ברחבי וינטרפל. העונה הזו גם נשוב לראות את בראן סטארק שנעדר מהעונה הקודמת. בעונה הזו הוא יודרך ע"י העורב בעל שלושת העיניים (בכיכובו המפתיע של מקס פון סידוב האגדי) במטרה סוף סוף לעוף.

העונה החדשה של משחקי הכס תעלה בערוץ HBO במהלך חודש אפריל של שנת 2016. כרגיל, אנחנו צפויים לקבל את פרקי העונה החדשה בערוץ yes Oh שכנראה יהיה חופף לזמן השידור האמריקאי.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אניה בוקשטיין ויוסף סוויד צועדים לווסטרוז
סרטים בקולנוע