ארנולד שוורצנגר בקרוב בסרט חדש: "עומד אחרון"

קולנוע
אחרי שהיה למושל קליפורניה ואחרי השתתפות בסרטיו של סילבסטר סטאלון, שוורצנגר מגיע אלינו בסרט חדש ומעניין העונה לשם "עומד אחרון".

ארנולד שוורצנגר בקרוב בסרט חדש: "עומד אחרון"
ארנולד שוורצנגר בקרוב בסרט חדש: "עומד אחרון"

שוורצנגר החל את דרכו ככוכב בסרט "הרקולס בניו-יורק" בשנת 1970, ממש רגע לפני שהיה לכוכב קיבל השחקן עטור הפרסים תפקיד בסרט ששם את שמו על מפת הוליווד "קונאן הברברי", עם השנים קיבל תפקידים גדולים ואחד המוכרים שבהם היה סדרת סרטי "שליחות קטלנית" שם אגב שיחק תפקיד שזכו לכולנו ודרכו עיצב את דמותו שלו בקולנוע ובכלל בהיסטורי של הוליווד כולה. לאחר כמה שנים טובות בעודו הופך להיות למושל קליפורניה, הוא מקבל תפקיד די קטן בסרט של חברו סטאלון "בלתי נשכחים", בסרט השני בסדרה של סטאלון "בלתי נשכחים 2", מקבל שוורצנגר תפקיד רחב בהרבה הכולל קטעי אקשן שמזכירים לנו כמה הוא גדול ושיש מקום לטעם של עוד.

שוורצנגר, כמו כן גם מושל קליפורניה לשעבר, איבד את תפקידו עקב חשיפת רומן סודי בסוף שנת 2011 עם מילדרד פטרישיה אשר שירתה כעוזרת הבית. הרומן בין שוורצנגר למידלדרד התחיל עוד מסוף שנות ה-90. שוורצנגר היה בהלם כאשר נודע לו כי יש לו בן משותף עם מילדרד, שוורצנגר ואשתו הודיעו שהם מתגרשים והחלו בתהליך הגירושין ממש לאחר מכן, אך למרות כל הדיווחים, הבגידה התקשורתית, ואינספור הפתעות שהיו בדרך ארנולד שוורצנגר לא עצר את חייו ואף חזר אל מסכי הקולנוע. בשנת 2012 שוורצנגר חזר לככב בסרט ההמשך "בלתי נשכחים 2" רק שהפעם שוורצנגר מקבל תפקיד גדול הכולל הרבה אקשן וגם לא מעט קומדיה אשר מתבססים על סרטיו הקודמים. חשבתם ששוורצנגר מתכוון לצאת לפנסיה בקרוב?, אז זהו שלא, לשוורצנגר יש תוכניות אחרות.



הסרט הבא בו יככב שוורצנגר הינו "עומד אחרון", שם הוא משחק בתפקיד השריף אוונס, אשר הוא אדם שהקדיש את כל חייו להלחם כנגד כל פשע שקורה בעיירה קטנה בשם סמרטון ג'נקשן שבה הוא מתגורר. אוונס עוזב את העיר הגדולה לאחר ששותפו נפצע קשה במהלך פעולה כושלת במשטרת לוס אנג'לס. הפציעה של חברו השאירה אותו שבור. אבל שגרת יומו של אוונס בעירה הקטנה הולכת להשתנות. לאחר תקיפה מתוחכמת על שיירה משוריינת של ה-FBI, מצליח סוחר הסמים המבוקש ביותר בארה"ב לחמוק מהסוכנים הפדרלים. עכשיו הוא דוהר במהירות 300 קמ"ש אל עבר החופש כשבידיו בני ערובה בתוך רכב מיוחד שנבנה למטרת הבריחה. אנשי החוק מזהים את העמדה האחרונה שבה יש להם את הסיכוי האחרון לעצור את סוחר הסמים והיא בעיר סמרטון ג'נקשן.

הסרט "עומד אחרון" יצא לאקרנים בשנת 2013, התאריך המדוייק עדיין לא ידוע, וכי אנו נעדכן כאשר יהיה כזה, מה שבטוח, שוורצנגר חוזר ובענק!.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ארנולד שוורצנגר בקרוב בסרט חדש: "עומד אחרון"
סרטים בקולנוע