לא מצונזר: ג'ונסון רוקד באמבט, הארט משתדרג בתג

קולנוע
"קח את האקדח, ייתכן שאנחנו נהרוג אנשים", כך נפתח הטריילר הרשמי לסרט "סוכן וחצי", קומדיה חדשה בכיכובם של אחד הסטנדאפיסטים המצליחים בעולם והמתאבק שאוכל בלי סוף. מוכנים לזה?

לא מצונזר: ג'ונסון רוקד באמבט, הארט משתדרג בתג
לא מצונזר: ג'ונסון רוקד באמבט, הארט משתדרג בתג

מהיוצרים של "אנחנו המילרים" - ראוסון מארשל טאורבר ("דודג'בול: תפוס ת'חיים בביצים") מביא לנו את סרט הקומדיה החדש "Central Intelligence" (שסביר שהמפיצים בארץ יקראו לו "שחק אותה סוכן", או "שחק אותה שמן" או פשוט "שחק אותה...") בניצוחו של דוויין ג'ונסון (דה רוק) המגלם סוכן CIA ולצידו קווין הארט, שחוזר לסיבוב נוסף במדי איש החוק עם תג חדש ונוצץ מהרגיל.

את דוויין ג'ונסון (דה רוק), אתם רגילים לראות כאדם חטוב עם מסת שרירים אגדית, אבל זה לא מה שתראו בקומדיה המבטיחה "Central Intelligence". בטריילר שנחשף לפני ימים אחדים, "דה רוק" מוצג כאדם מוצק ושמנוני במיוחד עם בטן רופסת, אשר רוקד לו להנאתו במלתחה בעודו מעוטר בגשר שלא יבייש אף גיק. בסרט, שעתיד לעלות לאקרנים בקיץ 2016, ג'ונסון מגלם את בוב, סוכן עילית ב-CIA, אשר מנסה לגייס את עזרתו של ידידו הוותיק מבית הספר (קווין הארט), שהיה הנער מקובל בקולג' ונערץ בקרב הבנות.



קווין הארט בהחלט תורם את חלקו כנגד הפשיעה המאורגנת, שכזכור אשתקד, כיכב בסרט הקומדיה, "שחק אותה שוטר" (לא אותו אחד שנקרא "נראה אותך שוטר" מאותה השנה), כבן, מאבטח בבית ספר שהחליט כי זמנו להתחתן עם חברתו אנג'לה הגיע, אך לפני שזה יקרה, הוא היה צריך לקבל את ברכתו של ג'יימס פייטון (אייס קיוב), שוטר בכיר במשטרת אטלנטה שיעשה זאת אך ורק אם יצליח לשרוד בתום 24 שעות של לחימה בפשע.

מומלץ לצפות בסרט הראשון לפני שתלכו לראות את סרט ההמשך, שהיה אמור להיקרא "שחק אותה שוטר 2", ותורגם על-ידי המפיצים כ-"שחק אותה שוטר", כיוון שהסרט הראשון לא הופץ בארץ. וחבל. בסרט ההמשך שעתיד לעלות לאקרנים ב-21.1.16, יום חתונתו של בן מתקרב, והוא נאלץ לנסוע לעיר התיירות המבוקשת בארה"ב, מיאמי, עם גיסו לעתיד, ג'יימס פייטון, במטרה לנסות ולתפוס סוחר סמים שמספק חומר לסוחרי סמים באטלנטה.

עדכון: המפיצים תרגמו את שם הסרט "Central Intelligence" ל-"סוכן וחצי"' אולי עוד יש תקווה

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על לא מצונזר: ג'ונסון רוקד באמבט, הארט משתדרג בתג
סרטים בקולנוע