HOT חתמה על הסכם רכש עם Disney ABC

טלוויזיה
אחרי שתיקצבו מיליוני דולרים לפרסומות בהן יככב השחקן הטוב בעולם, היום HOT הודיעה כי רכשה מ-Disney ABC את זכויות שידור סדרות חדשות ומבטיחות שיגיעו למרקע.

HOT חתמה על הסכם רכש עם Disney ABC
HOT חתמה על הסכם רכש עם Disney ABC

אין ספק שהתקציב של הוט כמעט ולא מוגבל, בטח ובטח כשמדובר בכזה המשמש לפרסום במימדים גדולים, ואחר שירשים את הצופים המכורים פחות לסרטים ויותר לסדרות שהדבר נוגע למסך הקטן. רק לאחרונה קבוצת אלטיס, חברת האם של שירותי הטלוויזיה בכבלים, הוט, הודיעה כי תשתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו, הנחשב בעיניי רבים לכדורגלן הטוב בעולם, אשר ישמש כפרזנטור של כלל המותגים בבעלות הקבוצה. והיום, מסתבר, כי חברת הוט חתמה על הסכם רכש עם Disney ABC לשידורן של מספר סדרות חדשות ומבטיחות בעולם.

HOT ממשיכה למצב את עצמה כספקית תוכן מובילה ומביאה לקהל הישראלי את הסדרות החדשות והמדוברות בעולם. בימים אלה חתמה HOT על עסקת ענק עם אולפני Disney ABC לשידורן של סדרת המתח המדוברת "קוונטיקו", הדרמה הפוליטית המשפחתית "המשפחה" ("The Family"), סדרת דרמה חדשה של שונדה ריימס (יוצרת "האנטומיה של גריי" ו-"סקנדל") "The Catch" וכפי שכבר פורסם בעבר - גם סדרת הטלוויזיה החדשה "החבובות".

"קוונטיקו" | (Quantico)



ג'ושוע ספרן ("אחת שיודעת", "סמאש") חתום על אחת הסדרות המדוברות של עונת הסתיו, שעוסקת בסוכנת FBI שמואשמת על לא עוול בכפה במעורבות במתקפת טרור. פריאנקה צ'ופרה, כוכבת בוליוודית מצליחה ועטורת פרסים, עושה כאן את הופעת הבכורה שלה בטלוויזיה האמריקנית בתפקיד הראשי. לצידה מככבים גם ג'ואנה בריידי ("UnREAL"), ג'וש הופקינס ("קוגר טאון", "סווינגטאון" ;), טייט אלינגטון ("מינדי", "היישר מקומפטון") ומרשה קרוס ("עקרות בית נואשות").

12.2 מיליון צפו בפרק הראשון של "קוונטיקו", אשר שודר בסוף ספטמבר בארה"ב, ובעקבות הרייטינג המרשים, הודיעה ABC כי תשדר עונה שלמה בת-22 פרקים. בנוסף, פורסם החודש גם כי "קוונטיקו" מועמדת לשני פרסי ה-People's Choice - הדרמה החדשה האהובה ביותר והשחקנית הטובה ביותר בסדרת טלוויזיה חדשה (צ'ופרה). "קוונטיקו" תעלה בינואר הקרוב ב-PLUS HOT.

"תופסת" | (The Catch)

שונדה ריימס, אחת מיוצרות הטלוויזיה החשובות בשנים האחרונות, החתומה על סדרות מוצלחות כגון "סקנדל", "האנטומיה של גריי" ו-"המדריך לרוצח", נכנסת שוב לנעלי מפיקת-העל מאחורי סדרת הדרמה החדשה של ABC. מיריי אנוס (המועמדת לגלובוס הזהב על תפקידה ב-"ההריגה" ("The Killing"), שכיכבה גם ב"מלחמת העולם Z" ו-"אם אשאר") מגלמת חוקרת הונאה שנופלת בעצמה קורבן לארוס הנוכל שלה (זוכה גלובוס הזהב פיטר קראוזה, "עמוק באדמה", "הורים במשרה מלאה"). לצידם מככבים גם סוניה וולגר ("אבודים") ואלימי בלארד ("CSI", "מספ7ים"). "תופסת" תעלה בסמוך לשידור בארה"ב ב-HOT3.

"המשפחה" | (The Family)



ואם כבר בשונדה עסקינן, הנה סדרה מבית היוצר של כותבת "שונדהלנד" וותיקה שכבר מוכתרת כשם הגדול הבא: המועמדת לפרס גילדת התסריטאים ג'נה באנס ("סקנדל", "האנטומיה של גריי") היא היוצרת מאחורי דרמת המתח הפוליטית של ABC, שעוסקת בפוליטיקאית תככנית שמחליטה לרוץ לתפקיד מושלת קליפורניה - בדיוק בשבוע שבו בנה, שנחטף עשר שנים קודם לכן ונחשב למת, חוזר במפתיע לחיק משפחתו. את הסדרה מובילה המועמדת לאוסקר ג'ואן אלן ("ציד המכשפות", "המועמדת") שמגלמת את קלייר וורן, ראש העיר הבדיונית רד פיינס בקליפורניה. לצידה מככבים גם אליסון פיל ("חדר החדשות"), רופרט גרייבס ("שרלוק"), זאק גילפורד ("אורות ליל שישי", "הטיהור 2"), ליאם ג'יימס ("דה קילינג", "בניחוש חוקר"), המועמדת לפרס ה"סאג" מרגו בינגהאם ("אימפריית הפשע") וגרנט שואו ("מלרוז פלייס") בתפקיד היריב הפוליטי של וורן. "המשפחה" תעלה בסמוך לשידור בארה"ב ב-HOT PLUS.

"החבובות" | (The Muppets)



לאחר 20 שנות היעדרות מהמסך הקטן, החבובות חוזרות בקומדיית הדגל של רשת "ABC" אשר סחפה מיליוני צופים וזכתה לתשומת גלובאלית (וגם בארץ: ישראל היום, YNET, וואלה ובמהדורות החדשות) עם חשיפת הפרידה הדרמטית של קרמיט ומיס פיגי. לא פלא, אם כן, שלמעלה מ-11 מיליון איש צפו בפרק הראשון - מה שהפך את בכורת "החבובות" לבכורה הנצפית ביותר לסדרה קומית בשנה האחרונה וההשקה המצליחה ביותר של רשת "ABC" מאז "המדריך לרוצח". ואם זה לא מספיק, הסדרה הספיקה כבר לגרוף את פרס המבקרים לסדרה החדשה הטובה ביותר.

ג'ניפר לורנס, ג'יי לנו, ליאם המסוורת' וריס ווית'רספון הם רק כמה מהשמות שמתארחים בסיטקום המוקומנטרי מבית היוצר של זוכה שלושה פרסי המבקרים ביל פריידי ("המפץ הגדול") וזוכה "גלובוס הזהב" בוב קושל ("משפחת סימפסון"). הסדרה מתרחשת "מאחורי הקלעים" של הפקת הלייט-נייט של מיס פיגי, ובין השאר מתעדת גם את הזוגיות החדשה של קרמיט עם החזירה הצעירה דניס, מנהלת השיווק של "ABC". "החבובות" תשודר החל מה-3.12, ימי חמישי בשעה 21:30, ב-HOT PLUS וחינם ב-HOT VOD.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
 — לפני 8 שנים
איזה שטויות  —  איזו כתבה חנפנית מה נסגר איתכם? בתור אחד שלקוח של הוט כבר שנים (בלית-ברירה) אני יודע ממקור ראשון שהיא מביאה חרא של תכנים בטלוויזיה שלה, אני משוטט ב-VOD ויש מלא דברים לצפייה בחינם אבל הכל חרא בסוף אני תמיד הולך לברירת מחדל וצופה באיזה פרק של סאות'פארק, פעם בתקופה באמת מביאים משהו ששווה לראות אבל ברוב המקרים שמגיעה סדרה חדשה מאמריקה שהיא "ממש חמה מהתנור ויש סביבה מלא באזז" מדובר בסדרות שבסך הכל עברו שיווק מסיבי אך לא מספקות את הסחורה ומלבד זה שהן לא מעניינות לצפייה הן גם מתבטלות באמריקה אחרי עונה... בקיצור הוט גרועה בהימורים היא לעשות מה שהיא עושה הכי טוב וזה ללכת על בטוח ולהביא סדרות אחרי עונה או שתיים שיש להן כבר קהל מעריצים מבוסס ואני עד אז אראה אותן כבר באינטרנט אבל בטוח שנשארו כמה לקוחות מעל גיל 30 שיהנו מהשירות.
כתוב תגובה משלך על HOT חתמה על הסכם רכש עם Disney ABC
1
סרטים בקולנוע