דניאל קרייג ישוב לגלם את בונד?

קולנוע
הבמאי סם מנדס, שביים את את הסרטים ה-23 וה-24 בסדרת ג'יימס בונד ("סקייפול" ו"ספקטר") הודיע שלא ישוב לביים את הסרט ה-25 בסדרה, אך הוסיף שאין זה אומר שדניאל קרייג יפרוש אף הוא מהמשך שיתוף הפעולה עם זיכיון ג'יימס בונד, ומאחר והשחקן למעשה חתום על חוזה לסרט נוסף.

דניאל קרייג ישוב לגלם את בונד?
דניאל קרייג ישוב לגלם את בונד?

כזכור, לאחר השלמת צילומי הסרט "סקייפול", הכריז סם מנדס כי לא ישוב לביים סרט נוסף בסדרה, אך לבסוף התרצה במשא ומתן ובמגעים מול אולפני MGM ו-EON הפקות ושב אל כיסא הבימוי, אולם כעת לדבריו דעתו השתנתה לגמרי: "אחרי 'ספקטר' אני רואה שהעבודה הושלמה. זאת תחושה מיוחדת. בסרט הקודם נשאר משהו לספר ואני שמח שסיימתי את המסע הזה".


(קרייג, דניאל קרייג. רוצה לנוח | צילום: גטי אימג')

אולם, אף שזהו סיום המסע עבור הבמאי, אין זה אומר שדניאל קרייג לא ישוב לגלם את ג'יימס בונד גם בפעם החמישית, ומנדס טען שהוא משוכנע שכעת זה לא הזמן הכי טוב לשאול את קרייג בעניין. "אני לא קושר את החלטותיי לאלה של דניאל [קרייג]. יכול מאוד להיות שאחרי חצי שנה הוא ירגיש שנח מספיק וירצה לחזור. אולי יהיה ההיפך. תארו לעצמכם: רצים את המרתון הראשון ומאתיים מטרים לפני הסוף צועקים לך, 'תרצה לרוץ עוד מרתון?'. את דניאל שאלו לגבי ההמשך לבונד מיד אחרי שהושלמו הצילומים, כך שאני מבין את חוסר הביטחון שלו". לחוסר הביטחון של גרייג, מתייחס מנדס להתבטאויותיו של דניאל קרייג, כשנשאל בחודש אוקטובר האם הוא רואה עצמו חוזר לסרט בונד נוסף הוא ענה במפתיעה: "אני מעדיף לחתוך את הוורידים".

"ספקטר" | הטריילר הרשמי



דניאל קרייג כבר גילם את דמות המרגל הבריטי ארבעה פעמים, בסרטים "קזינו רויאל", "קוואנטום של נחמה", "סקייפול" ו-"ספקטר" וחתום למעשה לגלם את הדמות גם בסרט נוסף בסדרה. עד כה גרפו הסרטים הללו סכום כולל של 2 מיליארד דולרים, זאת בהתחשב בעובדה ש"ספקטר" רק עלה לאקרנים ברחבי העולם. דיבורים ושמועות שונות על פרישתו של קרייג מגילום הדמות מבוססים למעשה על קווי העלילה שמעידים ש"ספקטר" מהווה סיום הגיוני, בעקבות אירועי הסרטים הקודמים ולאחר שהסרט הנוכחי מאגד תחת סרט אחד את כל הדמויות האגדיות מסרטי ג'יימס בונד, לרבות M החדש, מיס מאניפאני, Q הטכנאי והנבל האולטימטיבי, ארנסט סטאברו בלופלד.

"ספקטר" הוא הסרט ה-24 בסדרת סרטי ג'יימס בונד, מאז הראשון שיצא ב-1968, בבימויו של סם מנדס ובכיכובם של דניאל קרייג, כריסטוף וולץ, רייף פיינס, נעמי האריס, בן ווישאו, מוניקה בלוצ'י, ליה סיידו, אנדרו סקוט, דייב בטיסטה, רורי קיניר וקריסטנסן. עם תקציב של כ-300 מיליון דולר, הסרט נחשב לאחד הסרטים היקרים ביותר בתולדות הקולנוע והפך לסרט השני המצליח ביותר בסדרת סרטי ג'יימס בונד, משלא הצליח להתעלות על הישגי "סקייפול" שגרף 88.4 מיליון דולרים בסוף השבוע הראשון להקרנתו. עד כה הסרט גרף 289,623,148 מיליון דולרים מהקרנות ברחבי העולם, והיד עוד נטויה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על דניאל קרייג ישוב לגלם את בונד?
סרטים בקולנוע