בתו של פול ווקר תובעת את פורשה

רכילות
בתו בת ה-16 של כוכב סרטי "מהיר ועצבני" פול ווקר ז"ל, שנהרג ב-2013 כאשר מכוניתו מדגם פורשה קאררה GT נכנסה בעמוד תאורה ועלתה באש, הגישה תביעה נגד ענקית המכוניות הגרמנית.

בתו של פול ווקר תובעת את פורשה
בתו של פול ווקר תובעת את פורשה

לא להאמין שכמעט עברו שנתיים מאז שחייו של פול ווקר קופחו בתאונה הטראגית, והנה בתו, מדו ווקר, מחליטה לצאת בתביעה נגד יצרנית המכוניות הגרמנית, בגין מוות ברשלנות. על פי הדיווחים, בתו של ווקר טוענת כי החברה הגרמנית תכננה ברשלנות את אביזרי הבטיחות ברכבו (משנת 2005) של אביה, אשר יכלו למנוע את התרסקות המכונית.

עורכי הדין המייצגים את בתו של ווקר, טוענים כי בעקבות התרסקות הרכב, "החגורה נמתחה בחוזקה על פלג גופו העליון של פול, שהפעילה כוח רב וגרמה לשבירת הצלעות והאגן, הוא נשאר בחיים עד שהמכונית החלה לעלות באש לאחר דקה וחצי". אלו בהחלט היו רגעיו האחרונים של פול ווקר, שנשם את עשן השריפה כתוצאה מההתרסקות הרכב. מה שגרם למוות מהיר ומזעזע.


(לא נשכח ולא נסלח, פול ווקר ב"מהיר ועצבני 7". צילום: גטי אימג')

בנוסף לכך, מערך התביעה טען כי "רוג'ר נסע ברכבו של פול במהירות של 100 קמ"ש לשעה, ולא 150 קמ"ש כפי שצויין בדו"ח המשטרתי". עוד נטען כי מדובר "במכונית מסוכנת שצריכה לרדת מהכביש". באשר לנסיבות התרסקות הרכב, ענקית המכוניות הגרמנית מודעת לכך שלרכבים מסוג פורשה קאררה, יש היסטוריה של בעיות שליטה וחוסר יציבות.

מדובר בתביעה שנייה נגד היצרנית הגרמנית, שכבר זכתה לתביעה דומה מאלמנתו של רוג'ר רודס בשנה שעברה, אך לא מיצתה את הדין בעקבות טענתם של עורכי הדין של חברת פורשה שטענו כי התאונה נגרמה בשל נהיגתו הפזיזה של רודס.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בתו של פול ווקר תובעת את פורשה
סרטים בקולנוע