זוג חדש?: אורלנדו בלום וקנדל ג'נר יוצאים

רכילות
קנדל ג'נר ואורלנדו בלום בתחילתה של מערכת יחסים? WTF? על פי דיווחים חדשים השניים במרוצת דרך אל זוגיות חדשה בביצה. וגם, הצרות הבלתי פוסקות של הקרדשיאן.

זוג חדש?: אורלנדו בלום וקנדל ג'נר יוצאים
זוג חדש?: אורלנדו בלום וקנדל ג'נר יוצאים

עושה הרושם שאפילו אלהים לא יוכל לעזור לבנות משפחת קרדשיאן, הממשיכות לעלות בכותרות הצהובונים ולהוסיף עוד נקודות רעות. רק בשבוע שעבר הבת הבכורה, קורטני, שאמורה להוות דוגמה לאחיותיה ובתור אמא לשלושת ילדיה הקטנים, חשפה מפשעה בשבוע האופנה שנערך בניו יורק. השבוע ביום שני, קנדל אישרה שעשתה עגיל בפטמה, שנחשפה לראשונה על השטיח האדום בטקס ה-EPSY. "זה נכון", אמרה קנדל, "אני עוברת תקופה קשה בחיי, להשטות הייתה הדרך להתמודד, אמרתי לעצמי 'פשוט תעשי את זה'". השתטות? לא ולא. פרובוקציה? כן בהחלט. הרי איך הן ימשיכו להופיע בכותרות? - זה מה שקורה שהדם והתהילה עולה לראש במשפחת קרדשיאן.

זה כמובן לא הכל, לפי דיווחים חדשים המגיעים מעבר לים, תופתעו או שלא, אבל אורלנדו בלום (38) יצא למספר דייטים סודיים עם קנדל ג'נר (19). אומנם כן, מדובר בהפרש גילאים גדול בטווח של 20 שנים, אך הנתון הזה לא ממש מפריע להם, "פער הגילים לא מפריע להם, למרות שמוקדם מדי לדעת אם זה יתפתח למשהו רציני", סיפר מקורב לג'נר.


(זה לא הגיל, זה התרגיל. צילום: גטי אימג')

זוהי התחלה של יזיזות מופלאה? בלום וקנדל נפגשו בחודש יולי האחרון, כאשר אותה פגישה הציתה שלושה דייטים סודיים; על פי דיווחי האתר The Sun, השניים אכלו סושי במסעדת היוקרה Bui Sushi, בעוד שלאחר מכן נסעו לחוף Paradise Cove שבמליבו, שם הם טיילו ביחד, עד שלמרבה הפלא החליטו לסגור את הערב במסיבה שנערכה אצל חברו של בלום.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על זוג חדש?: אורלנדו בלום וקנדל ג'נר יוצאים
סרטים בקולנוע