קריסטן סטיוארט לא מרפה

רכילות
האקסית של כוכב סאגת דמדומים, שאומנם הביאה לפירוק מערכת היחסים בעקבות בגידה עם במאי הסרט "שלגייה והצייד", רופרט סנדרס, עדיין מנסה להתמודד עם ההשלכות והכאב שאינו מרפה.

קריסטן סטיוארט לא מרפה
קריסטן סטיוארט לא מרפה

כאשר נודע כי רוברט פטינסון הציע נישואים ל-FKA טוויגס לאחר חצי שנה בלבד של זוגיות, קריסטן סטיוארט לא ראתה בעין יפה את הצעת הנישואין המהירה, בעיקר לאור העובדה שהשניים היו בזוגיות שנמשכה שלוש שנים, והיא בכלל, קיבלה תשובה כגון; "אני עדיין לא מוכן לזה", או שפשוט העביר נושא בכל פעם שדיברה איתו על הרחבת המשפחה. אבל עזבו אתכם שטויות, היא בכלל חושבת שהוא עם טוויגס רק בגלל הנקמה.

קריסטן סטיוארט, אשר מנהלת מערכת יחסים לסבית, עדיין אינה מצליחה להתמודד עם הכאב והרגשות לאחר הפרידה מפטינסון, "זה כאב מאוד", סיפרה סטיוארט בריאיון לאתר The Daily Beast, כאשר נשאלה איך היה בצילומי הסרט "שווים" בו מככבת לצד ניקולס הולט ("מת עליה"), ובעיקר לאחר כשנתיים מאז הפרידה מפטינסון, "זה היה זמן טוב בשבילי [ולניקולס] לעבוד על הסרט הזה. לא כל החברים שלי עברו את מה שאני עברתי, או שאנשים טעמו את מה שאני עברתי בגיל צעיר יחסית, ואנחנו לא ידענו למה לצפות. כל מה שעשינו היה לחקור על מה שאנחנו כבר יודעים". סיכמה סטיוארט.

אגב, גם ניקולס הולט בסירה דומה מזו של סטיוארט, בדיוק לפני שהחלו צילומי הסרט"שווים", הולט נפרד מכוכבת סרטי "משחקי הרעב" המהממת, ג'ניפר לורנס, מה שאומר כי לא היה לו פשוט בעשיית הסרט, שאגב מציג סיפור רומנטי המתרחש בעולם עתידני ובו חיים אנשים שלא חווים יותר רגשות, מה שאומר - "שווים". אין ספק שזה נשמע מסקרן, ובינתיים נסתפק בקליפ מהסרט, שישאיר אתכם עוד יותר סקרנים.

"שווים" קליפ

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קריסטן סטיוארט לא מרפה
סרטים בקולנוע