פטינסון וטוויגס במשבר?: בדרך לחתונה עוצרים בלונדון

רכילות
5 חודשים גרמו לכוכב סרטי "דמדומים" להבין שמערכת יחסים ממושכת של חצי שנה תגרום לו להציע נישואים, אך על-פי דיווחים חדשים עושה הרושם שתאריך החתונה המיועד הולך ומתרחק.

פטינסון וטוויגס במשבר?: בדרך לחתונה עוצרים בלונדון
פטינסון וטוויגס במשבר?: בדרך לחתונה עוצרים בלונדון

רוברט פטינסון ניהל לא מעט מערכות יחסים, המטרה קידשה את האמצעים; להשכיח את רגשותיו כלפי הבגידה של האקסית, קריסטן סטיוארט, או במילים אחרות, לנהל רומנים קצרים וכאלה שלא מחייבים, כפי שעשה זאת עם השחקנית שושנה בוש ("ריקוד משחית"), רומן שנגמר מהר מאוד, ואותו הדבר עשה עם ריילי קיוף, נכדתו של אלביס, שבחזותה הג'נגית והמהממת דומה לאקסית. אך עם זאת, לאחר שהזמרת FKA טוויגס נכנסה לחייו של רוברט פטינסון, כוכב "דמדומים" הבין שהדרך לחופה קצרה מאוד.


(ריילי קיוף, עולה על המקור?. צילום: גטי אימג')

פטינסון ניהל מערכת יחסים מאוד בריאה עם טוויגס, שכך גם ראו זאת השנה בחודש מאי, כאשר פטינסון וטוויגס הגיעו למט גאלה אשר נערך במוזיאון המטרופוליטן לאמנות בניו יורק, שם נראו השניים, קרובים במיוחד. באותו אירוע כאמור, הראפר הידוע T-pain וחבר מקורב לזוג, חשף פרטים על מערכת היחסים של הזוג ובין השאר פלט כי טוויגס כבר מאורסת לפטינסון.

כמו כן, על-פי דיווחי האתר HollywoodLife, הסיבה שבגללה החתונה המיועדת מתעכבת, היא קריירתם העמוסה של השניים, שאינה מאפשרת להם להיפגש, מה שאומר כי מערכת היחסים עומדת במבחן שזמנו יכול להסתיים. אבל זה עדיין לא הסוף, מקרוב לזוג המתוקשר חשף בראיון לאתר הבידור HollywoodLife כי השניים מתכננים להיפגש בבריטניה לאיחוד רומנטי, בו בין השאר יפתרו את בעיותיהם העומדות בדרך, "יש להם קצת בעיות, אך הם עובדים על זה".


(פטינסון וטוויגס, הדרך לחתונה עוד ארוכה?. צילום: גטי אימג')

"קשה להיות לבד, אבל עכשיו הם הולכים לבלות ביחד ולפתור את הבעיות, הם רוצים להחזיר את הדברים בחזרה למסלולם", סיפר מקורב לפטינסון וטוויגס - שמוקדם יותר סיפרה בראיון, "לא הייתי אומרת שאני אדישה למצב, אבל בהחלט יש חוסר וודאות. זה די נורא. אבל בסופו של דבר אני נמצאת במערכת יחסים מדהימה".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פטינסון וטוויגס במשבר?: בדרך לחתונה עוצרים בלונדון
סרטים בקולנוע