"הפחד מהמתים המהלכים": הפחד לא מרפה

טלוויזיה
הספין אוף לסדרת הזומבים המצליחה "המתים המהלכים" אשר עלתה לאוויר בחודש האחרון, מוכיח את עצמו לא פחות מקודמו. בעולם שעוד לא יודעים מהם זומבים או איך להרוג אותם, הצופים נחשפים לתחילתה של אפוקליפסת הזומבים שתביא להתמוטטות האנושות.

"הפחד מהמתים המהלכים": הפחד לא מרפה
"הפחד מהמתים המהלכים": הפחד לא מרפה

"הפחד מהמתים המהלכים" הינו הספין אוף ל"המתים המהלכים" אשר הגיעו מבית AMC האגדית. למי שלא מכיר את "המתים המהלכים", מדובר בסדרת דרמה המגוללת את סיפורם של קבוצת ניצולים, הנאלצים להתמודד עם זומבים אוכלי אדם שקשה מאוד להרוג. העולם כבר לא יחזור להיות כפי שהוא היה, וכעת נמצאים בו רק גופות רקובות וקבוצות אנשים המנסים לשרוד מתים מהלכים, והרבה. זוהי סדרת מופת המציגה את הצד האנושי שמאחורי מאבקם של קבוצת ניצולים אשר נאלצים להתמודד עם החלטות קשות בידיעה שסוף העולם קרב. הסדרה תשוב בקרוב עם עונתה השישית ב-11 לאוקטובר ותכלול 16 פרקים מותחים ומרתקים.

ובינתיים, למי שממש לא מסוגל להמתין עד אז, "הפחד מהמתים המהלכים" הגיע ואיתו סיפור חדש המתרחש באותו עולם מוכר מסדרת האם, אך הפעם מציגים לנו את הסיפור מהתחלתו, הרבה לפני שהמתים השתלטו על העולם. העונה הראשונה החלה ב- 23 לאוגוסט ותכלול 6 פרקים בני 60 דקות. הפרק הראשון והשני כבר עלו לאוויר וכל מה שיש להגיד זה וואוו. הסדרה בעצם מציגה לנו את כל מה שרצינו לראות, אבל לא הראו במתים המהלכים. איך הכל התחיל? מתי התחילה הפאניקה? מתי העולם עבר ממצב של נורמה למצב של כאוס ואפוקליפסה? ואיך מי ששרד שרד, בתנאים כל כך קשים מלאי פחד.


(זה הזמן לברוח. צילום: יח"צ)

הפרק הראשון מציג את סיפורם של משפחה אמריקאית ממוצעת, הורים גרושים, ילד נרקומן, ילדה חכמה במיוחד ואב חורג שהילדים כמובן לא אוהבים. לו יש אישה לשעבר וילד משלו, הוא חי את חייו בצד השני של העיר ובעיקר מנסה לדאוג לשתי המשפחות בו זמנית, כשאף אחת לא ממש רוצה את עזרתו - גירושים טיפוסיים.

ניק, נרקומן צעיר אשר מתעורר יום אחד בכנסייה ישנה ונטושה ולא מוצא את חברתו גלוריה. הוא קם לחפש אותה עד שהוא רואה שהחברה החמודה כבר לא ממש חמודה. עם דם נוטף משפתיה ומבט עמום וכה מוכר של הזומבים האהובים, הצופים מבינים שגלוריה החמודה מתה כבר מזמן והייתה עסוקה בלאכול לבחור מסכן את הפרצוף.


(כבר לא כזאת חמודה. צילום: יח"צ)

משם העניינים מתגלגלים ולאט לאט יותר מתים מהלכים מתגלים ברחבי לוס אנג'לס שבקליפורניה. הכאוס משתלט בחדרי חדרים, ולוקח לו זמן עד לסוף הפרק השני בו נחשפים להתפרצות הסופית. זה בהחלט מרתק לראות איך כל הבלאגן התחיל, ואיך שהעולם קיבל את הבשורה שסופו קרוב. עוד לא התגלה מידע על איך בדיוק התפרצה המחלה או באיזה מחלה בדיוק מדובר, אבל כן, ברור לכולם שמשהו רע קורה או עומד לקרות, פשוט אין להם מושג באיזה קנה מידה קטסטרופלי מדובר.

כמו צופי הזומבים האדוקים, גם אני מחכה באופן אישי לפרק הבאה בציפייה רבה, ומאוד מעוניינת לדעת אילו התפתחויות יהיו בספין אוף החדש. יהיה שמח לראות קצת יותר זומבים ואימה, אבל לכל דבר יש את הזמן שלו. בינתיים נאחל למשפה החמודה הזו את כל ההצלחה שבעולם, שיצליחו לשרוד כמה שיותר זמן ושלא ימותו מהר מידי, כמו כמה מחברינו ב"המתים המהלכים"!
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הפחד מהמתים המהלכים": הפחד לא מרפה
סרטים בקולנוע