"הקומיקאים": הנפילה של בילי קריסטל

טלוויזיה
זה לא שהסדרה החדשה של בילי קריסטל וג'וש גאד לא מצחיקה, היא פשוט לא מצחיקה כמו שהיא אמורה להיות. הדיאלוגים סטייל "המשרד" מצחיקים והרעיון מעולה, אבל הביצוע, איך נאמר? פחות.

"הקומיקאים": הנפילה של בילי קריסטל
"הקומיקאים": הנפילה של בילי קריסטל

באפריל האחרון עלתה לאוויר בארצות הברית הסדרה החדשה של בילי קריסטל הענק, שחזר לטלוויזיה לאחר 30 שנות היעדרות (למי מכם שלא יודע, הקריירה של בילי קריסטל כללה את: "כשהארי פגש את סאלי", "הנסיכה הקסומה", "מפלצות בע"מ" ועוד רבים וטובים), וג'וש גאד, קומיקאי מהדור הצעיר ("21", נתן את קולו לאולאף ב"לשבור את הקרח" ושיחק בתפקידי אורח בסדרת רבות כולל "הבחורה החדשה", "משפחה מודרנית"). שני השחקנים משתתפים בסדרה בתפקיד עצמם. בנוסף בסדרה משתתפים טאלנטים רבים ומוכשרים.

על הנייר, הרעיון כשלעצמו נשמע כמו מתכון מוצלח לסדרה קומית טובה: קומיקאי מזדקן יוכל לקבל תוכנית מערכונים משלו אך ורק אם ישתף פעולה עם קומיקאי צעיר. כמובן שלמרות ההתנגדות הרבה של שניהם, המצב הכלכלי של ג'וש והרצון של בילי לא להעלם מהמסך, יחד עם דחיפה חזקה של הסוכנים של השניים, הם נאלצים להסכים ולהתחיל לעבוד ביחד.



בין האגו של בילי והרצון להומור נועז יותר מצידו של ג'וש, נוצרות סיטואציות שאמורות להצחיק ולהדגיש את המגוחך בתעשיית הבידור. למשל, כבר בפרק הראשון בילי מפטר, תוך התפרצות זעם על הסט, את לארי צ'ארלס, הבמאי, המשחק גם הוא את עצמו.

אולי חוסר הכימיה המובהק בין שני השחקנים הראשיים הוא זה שגרם לי לאבד את הרצון להמשיך לצפות. אומנם הסדרה אמורה להוות מפגש בין הדור הוותיק של הקומיקאים, המיוצג על ידי קריסטל, והדור הצעיר, המיוצג על ידי גאד, אבל נראה כי יכלו ליצור התנגשות גדולה יותר בין הדורות וליצור סיטואציות מצחיקות אף יותר, או לפחות להדגיש את הקונפליקט בצורה הרבה יותר טובה בסצנות הקיימות.



לסדרה אושרו 13 פרקים לעונה הראשונה. לאחר פתיחה חזקה מאוד מבחינת כמות הצופים כ-878,000 בפרק הראשון של הסדרה, רבים נטשו את הסדרה ובפרק האחרון שלה, ששודר ב-25 ליוני, צפו פחות מחצי מהכמות, כ-306,000 צופים. נכון לעכשיו הסדרה לא תמשיך לעונה נוספת, לאחר הכישלון בשידור והביקורות המעורבות מצד המבקרים.

כאן בארץ הסדרה תשודר בימי רביעי ב-22:30. החל מה-9 בספטמבר בערוץ yes Oh HD וב- yes VOD. מוזמנים לשפוט בעצמכם.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הקומיקאים": הנפילה של בילי קריסטל
סרטים בקולנוע