החוזה השמן של בן אפלק

קולנוע
אולפני האחים וורנר מרכיבים תוכנית נרחבת למדי עבור היקום הקולנועי המורחב של DC קומיקס. לאחר שהסתבר כי בן אפלק צפוי לביים את הסרט הבא של באטמן, בו הוא גם יככב בתפקיד הראשי, מסתבר כי אולפני האחים ורנר צופים לאביר האפל סדרת סרטים חדשה.

החוזה השמן של בן אפלק
החוזה השמן של בן אפלק

על פי דיווחים שונים, גרסה כמעט גמורה של הסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" של זאק סניידר הוקרנה בהקרנה פרטית בפני מפיקי אולפני האחים וורנר, שבסופה המפיקים כל כך התרשמו שהחליטו להחתים את בן אפלק לחוזה שכולל לא רק את סרטי "ליגת הצדק" אלא גם טרילוגיה חדשה לברוס ווין ולאלטר-אגו שלו.

על פי פרטים שדלפו לאתרי האינטרנט השונים, בן אפלק חתם על חוזה שמן מול אולפני האחים וורנר, שבמסגרתם הוא ייטול חלק בהפקת סרטי היקום הקולנועי של DC קומיקס ויככב בסרטי באטמן הצפויים. פרוייקט שצפוי להימשך 10 שנים. על רקע זאת, האולפנים הכריזו על דחיית הפקתם של 2 סרטים שבן אפלק אמור היה לביים. הסרט "Auditor" בבימויו של גאווין או'קונר נדחה מה-29 בינואר 2016 ל-7 באוקטובר 2016 והסרט "חיי לילה" נדחה מאוקטובר 2016 לשנת 2017.


(בן אפלק וג'רמי איירונס, מתוך "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק")

נוסף לכל זה, נודע שהפקת העיבוד הקולנועי לספרו של דניס ליהיין בבימויו של בן אפלק הייתה אמורה להתחיל בנובמבר 2015 אולם חרף התחייבויותיו של בן אפלק לככב בסרטי ליגת הצדק, ההפקה נדחתה כדי לאפשר להפיק את סרטי ליגת הצדק כבר בשנה הקרובה. בינתיים מסתמן כי סרט באטמן הקרוב צפוי לצאת לאקרנים לא לפני שנת 2018, החלטה שצפויה להשתנות בהתאם להצלחת "באטמן נגד סופרמן" וסרטי ליגת הצדק".

באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק | טריילר מתורגם


"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" הוא הסרט הבא של DC קומיקס, בדומה לסרט "איש הפלדה" הוא בויים על ידי זאק סניידר ומככבים בו אנסמבל שחקנים כגון; הנרי קאוויל, בן אפלק, גל גדות, לורנס פישבורן, דיאן ליין, איימי אדמס, ג'רמי איירונס, ג'סי אייזנברג ועוד. הסרט צפוי לצאת לאקרנים בבכורה עולמית ב-25 במרץ 2016.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על החוזה השמן של בן אפלק
סרטים בקולנוע