ג'ייסון סטיית'ם, אווה מנדז וקודי ווקר ב"מהיר ועצבני 8"

קולנוע
"פול תמיד אמר שסרט שמיני זה משהו מבורך, ובאיזו שהיא דרך זו סוג של ברכה מאח שלנו, זה ממש הגורל שלנו לעשות אותו", אמר וין דיזל. "אם מהיר ועצבני 7 היה מאיתנו לפול, אז מהיר ועצבני 8 הוא מפול לנו".

ג'ייסון סטיית'ם, אווה מנדז וקודי ווקר ב"מהיר ועצבני 8"
ג'ייסון סטיית'ם, אווה מנדז וקודי ווקר ב"מהיר ועצבני 8"

השנה יצא "מהיר ועצבני 7" שבמקור היה אמור לסגור את סדרת המכוניות העצבנית (והמהירה). הסרט שהפך לסרט הרביעי הכי מצליח של כל הזמנים עם הכנסות מפתיעות של מיליארד וחצי דולר, זה משהו שגרם ליוניברסל ישר ללחוץ על הגז לסרט השמיני. כבר ידוע שוין דיזל, דוויין ג'ונסון (דה רוק), מישל רודריגז, קורט ראסל וטייריס גיבסון יחזרו למירוץ שמיני אבל מי בא איתם?

וין דיזל, שמפיק ומככב בתפקיד הידוע ביותר שלו בסרט, סיפר כי הם תמיד מנסים להתעלות על הסרט הקודם, ועל הסרט השביעי יש הרבה מה להתעלות. ככל הנראה שכמו בסרט השביעי, גם כאן מפיקי הסדרה עומדים לנגן על נוסטלגיה ועל הדמויות שהצטברו במהלך כל הסדרה וכמובן על משפחת ווקר. ובכן, דבר אחד שחשוב להדגיש הוא שאף אחד מהשחקנים לא חתם על כלום ושום דבר לא אושר באופן רשמי. אה כן, חוץ מג'ייסון סטיית'ם שדווקא כן אישר שלמרות אירועי הסרט הקודם דווקא כן יחזור לשחק את דקרד שואו, אחיו הרצחני של הגנב אואן שואו (לוק אוונס).

"שואו עולה מחדש, בדיוק קיבלתי הזמנה לסרט נוסף", סיפר סטיית'ם בראיון למגזין Access Hollywood. "תמיד יש להם משהו טוב לשלוף מהשרוול' אבל אני לא רוצה לספר כדי שלהיות זה שיהרוס את ההפתעה, אני יכול לספר שיש להם כמה רעיונות ממש טובים בשביל הסרט הזה".


("שואו עולה מחדש" - ג'ייסון סט'ייתם חוזר)

שמועה שנשמעת קצת מוזר וקצת מעניינת, לדעתנו, טוענת שאימם של האחים שואו תופיע בתפקיד הרעה בסרט. אבל אם זה נשמע לכם מוזר, השחקנית שלפי השמועות במגעים לתפקיד היא הלן מירן. כן, אותה השחקנית הרומנטית מסרטי הדרמה שמעריצי "מהיר ועצבני" בחיים לא ילכו לראות. עם זאת, מירן כן שיחקה סוכנת MI6 בסרט "רד" בתפקיד אלים מכפי שהיא רגילה אליו. יכול להיות שזה יהיה מוזר ובו זמנית יכול להיות מעניין.

שחקנית שדווקא כן קרובה לחתום על חוזה לקראת הסרט החדש היא אווה מנדז. להזכירכם, מנדז שיחקה בתפקיד הראשי את מוניקה פיונטז ב"2 מהיר 2 עצבני" אחד מסרטי ההמשך האפקטיביים ביותר שנראו בקולנוע ואולי הסרט הטוב בסדרה, תפקיד שאליו גם חזרה בסצנה שלאחר הכתוביות ב"מהיר ועצבני 5" וגם כמעט וחזרה ב"מהיר ועצבני 6" בתפקיד שבסוף שונה לדמות חדשה לגמרי שניתנה לג'ינה קראנו. מפיקי הסרט כבר סיפרו באפריל שהם מאוד רוצים להחזיר את מוניקה פיונטז ולתת לה מקום משמעותי בסרט החדש.


(רוצים להחזיר את מוניקה פיונטז - אווה מנדז)

בסופו של דבר מגיעים לקודי ווקר, אחיו של השחקן המנוח פול ווקר, שלאחר שהחליף את אחיו ב"מהיר ועצבני 7" (באמצעות טכניקת זיהוי פנים שאפשרה את האשליה של חזרתו של השחקן המקורי) במגעים להגיע לסדרה הפעם עם הפרצוף שלו לתפקיד חדש. עדיין שום דבר לא דווח באופן רשמי אבל הפקת הסרט רוצה את השחקן לשחק את בן משפחת אוקונור. אבל לפני כן, אנחנו נראה את קובי ווקר בתפקידו הקולנועי הראשון בסרט USS Indianapolis: Men of Courage"", סרט מלחמה על מלחמת העולם השנייה. הסרט ייצא ב2016 עם ניקולאס קייג' ותומאס ג'יין.

הדבר היחיד שעכשיו חסר להפקת "מהיר ועצבני 8" בשביל להתחיל לנסוע הוא במאי. ג'יימס וואן, בימאי הסרט הקודם, כרגע עסוק מעל הראש עם "אקווהמן" ו"לזמן את הרוע 2" ועוד פרוייקטים עתידיים וכנראה לא יחזור לכיסא הבמאי. ג'סטין לין, בימאי ארבעת הסרטים הקודמים, כבר הביע המון צער על שעזב את הסרט הקודם,עקב מחסור בזמן, וכבר לפני יציאת "מהיר ועצבני 7" היה במגעים לפצות את המעריצים בשלושה סרטים חדשים. הבעיה היא שהבמאי עובד כרגע על "מסע בין כוכבים: מעבר", החלק השלישי בעיבוד של "מסע בין כוכבים", סרט נוסף בסדרת "זהות כפולה" עם ג'רמי ראנר ומספר פרקים בסדרת "בלש אמיתי".


(לא יחזור לכיסא הבמאי - ג'יימס וואן)

עדיין, "מהיר ועצבני 8" צפוי לצאת לצילומים באמצע 2016 במטרה להביאו אל בתי הקולנוע שנה לאחר מכן ובכך לשמור על המסורת של סרט כל שנתיים. הסרט אמור להיות חלק אינטגרלי משלושה סרטים שיהוו את הסיום של הסדרה שצפוייה לפי החישוב להסתיים ב-2021 עם "מהיר ועצבני 10" (20 שנה בדיוק לאחר צאת הסרט הראשון). עד אז, "מהיר ועצבני 8" צפוי לצאת ב-18 באפריל, 2017.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
 — לפני 8 שנים
מתי  —  יוצא אם בכלל מהיר ועצבני 8
כתוב תגובה משלך על ג'ייסון סטיית'ם, אווה מנדז וקודי ווקר ב"מהיר ועצבני 8"
1
סרטים בקולנוע