בן אפלק יביים ריבוט שלישי לבאטמן ב-2018

קולנוע
בדיוק אתמול ישבתי וציפיתי במרתון טרילוגיית האביר האפל המצוינת של כריסטופר נולאן וחשבתי 'מי לעזאזל האידיוט שאפילו יחשוב לעשות גרסה שתעיז לקרוא תיגר על יצירות המופת הללו', המחשבה שלי כשאני רואה מי היא - 'אוי ואבוי'.

בן אפלק יביים ריבוט שלישי לבאטמן ב-2018
בן אפלק יביים ריבוט שלישי לבאטמן ב-2018

הפאנל של האחים וורנר בקומיקון רק התחיל וכבר מתפוצצת לה ההפתעה שהרבה מעריצים חששו מפניה או ציפו לה. סרט באטמן חדש אכן הולך להיות מפותח בקרוב, והוא יהיה הריבוט ה-3 שענקית הקומיקס DC יעשו לאיש העטלף. בדומה לריבוט ה-3 אשר מתוכנן לספיידרמן, גם הסרט הזה למזלנו לא יעקוב אחרי ברוס ווין שהפך לבאטמן אלא יעקוב אחרי השתלשלות האירועים של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" שייצא שנה הבאה ו-2 סרטי "ליגת הצדק" המתוכננים לצאת ב-2017 ו-2019.

אם כבר באמת אולפני וורנר עומדים לשוב לעולמו האפל של באטמן בגותהאם, אז כמובן שהמחשבה הראשונה היא שהם ייתנו את הפרוייקט לבמאי מוכשר ובעיקר אמיץ כמו זאק סניידר או גיירמו דל טורו, במאי אפל שלפחות ייראה שווה טיפה לבימוי העוצמתי של נולאן. או שפשוט עדיף לקחת מישהו מפורסם שכבר משלמים לו מספיק והוא נמצא מעבר לפינה, בן אפלק. בעוד שאני כבר סלחתי על הליהוק שלו שיכול להיות משהו נחמד, על הבחירה בתור במאי זה כבר משהו אחר. כן, אני יודע שהוא זכה בפרס האוסקר על דרמת מתח בעלת תסריט נחמד מאוד בשם "ארגו", אבל כנראה שהאחים וורנר רק הסתכלו על הפסלון הקטן שנמצא אצלו בכיס.


(עדיף לקחת מישהו שכבר משלמים לו מספיק והוא נמצא מעבר לפינה, בן אפלק כבאטמן)

את הסרט יכתוב בן אפלק (למה שלא תתנו לו גם להפיק אותו ולשחק את הג'וקר בשביל שזה יהיה ביזיון מוחלט) ביחד עם התסריטאי ג'ף ג'ונס שכתב את סדרת "החץ" והספין אוף שלו "הפלאש" וגם מספר סרטי אנימציה של ליגת הצדק ששוחררו לדי וי די, והוא גם התקווה היחידה של הסרט הזה, אז בלי לחץ. ג'ונס גם אחראי על כתיבת סרט נוסף של DC שהוא שאזאם (Shazam) שיגיע לאקרנים ב-2019, האחים וורנר סיפרו שהם אהבו מאוד את התסריט ודווין ג'ונסון כל כך התלהב ממנו שהוא ישר חתם על חוזה הסרט הנ"ל.


(התקווה היחידה של הסרט הזה - ג'ף ג'ונס)

לפי השמועות, הסרט ייקרא "הבאטמן" בדומה לסדרת הקומיקס שהפכה לסדרת טלוויזיה בעלת אותו השם. שמועות חזקות אומרות שהסרט גם יחזיר את ג'ארד לטו לתפקיד הג'וקר אחרי שנראה אותו ב"יחידת המתאבדים" של השנה הבאה והעלילה תבוסס על הרומן הגרפי "באטמן: האביר האפל חוזר".

בן אפלק צפוי להתחיל לעבוד על הסרט "Live By Night" אשר מבוסס על הנובלה בעלת אותו שם של הכותב דניס ליאיין שאותו הוא יכתוב, יביים, יפיק, יערוך ויצלם (סתם) ויככב לצד זואי סלדנה ("שומרי הגלקסיה") וסיינה מילר ("צלף אמריקאי"). "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" יהיה השני ביקום הקולנועי החדש של DC והוא יביא לראשונה את אפלק כבאטמן לצד גל גדות כ-וונדרוומן, ג'ייסון מומואה כאקווהמן, ג'ייסי אייזנברג כלקס לות'ור, ג'רמי איירונס כאלפרד(שכנראה גם ישוב לסרט סולו של אפלק) ואת הנרי קאוויל ואיימי אדמס שישובו לתפקידיהם כסופרמן ולויס ליין. הסרט צפוי לצאת ב25 במרץ 2016.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בן אפלק יביים ריבוט שלישי לבאטמן ב-2018
סרטים בקולנוע