"פני דרדפול" - פרק 7: חזרה לבית המכשפה

טלוויזיה
לאחר עלייה הדרגתית ושיפור בתכני שני/שלושת הפרקים האחרונים, "פני דרדפול" חוזרת למיני ירידה ומשיבה את העלילה, בחלקה הגדול, אל עבר בית האירוח למכשפות מתחילות אי שם בכפר, בפרברים הנידחים ביותר, שלא שמעו על תרבות לונדונית.

"פני דרדפול" - פרק 7: חזרה לבית המכשפה
"פני דרדפול" - פרק 7: חזרה לבית המכשפה

אומנם הפרק רובו מתרחש בלוקיישן אחד, שוב מחוץ ללונדון, אבל פתיחתו היא כסיום קודמו. אית'ן וסמבנה מדברים על אירועי הלילה, כאשר המשרת הנאמן חזה לראשונה בזאב הכלוא בתוכו של מיסטר צ'נדלר. בין אם זה דימוי ובין אם לא, סמבנה מפליג בדימויים פרטיים משלו ומתרבותו הפרטית, השבטית. אית'ן מגלה כי סמך על האדם הנכון לחשיפת סודו ומבין כי הוא מתקבל בזרועות פתוחות על ידי המשרת, מנוקד הפנים, כפי שהוא ולמרות מה שהוא.


(זרוק ת'קיסם, תראה איך אני פוגעת. צילום: מתוך "פני דרדפול")

לאחר, שבפרק הקודם וונסה הגיבה בקנאה יוקדת ליחסיו של סר מלקולם, המגולח, עם הגברת פול/מאדאם קאלי, ההתפוררות של יחסי האב בת רושמים נקודה שיא נוספת, כאשר וונסה חשה שהעילפון שלה בתום המסיבה לא היה קשור לעודף סמים או אלכוהול בגופה ואילו אביה המאמץ חושב שהיא פשוט התרגשה יתר על המידה ולא הותקפה, בפעם המי יודע כמה, על ידי זוגתו, שתמות ובנות חסותה.

השנאה של וונסה למיס פול עדיין לא מקבלת את הגושפנקא הפורמאלית, לכך שהיא גם זו האחראית להריסת חייה, אבל בהחלט היא מריחה ריח מוזר מכיוונה של הגברת אל עבר המנטור שלה. קצת לפני שהיא בורחת מהבית, היא אורזת מזוודות ומודיעה אך ורק לדוקטור הרחום, לאן מועדות פניה ונותנת לו טיפ קטן לזוגיות מוצלחת בין בני דודים.


(הזמנתי לנו צימר כפרי. צילום: מתוך "פני דרדפול")

סוף כל סוף נרשמת החזרה לאחוזת המכשפה הזקנה, וונסה מתמקמת בנוחות במקום ששימש לה כבית במשך תקופה לא קצרה, רק שהפעם יש שדרוג. אית'ן צ'נדלר המסוקס בבית במקום מכשפה, זקנה בלה. והמטענים המיניים בין השניים טעונים כבר עונה וחצי, אז לשים אותם לבד באותו בית, זה רק עניין של זמן עד שהכל יתפרץ.

אבל ההתפרצות הראשונית, כפי הנראה, היא התפרצותו של אית'ן אל מול ירח מלא בזעקות לבורא עולם ובשחיטת כבשים להנאת המפלצת שגרה בתוכו.
אבל אם במתח מיני עסקינן, השניים מלמדים זה את זו, כל אחד את תחום התמחותו. אית'ן מלמד את וונסה לירות ואילו וונסה מלמדת אותו, כתגמול, לרקוד כהלכה. עוד שמן למדורה הבוערת בין השניים. כאשר סוף סוף האש בוערת, גם בבית וגם בין השניים, וונסה גורמת להכחלת אשכיו של אית'ן וגודעת את המהלך בתחילתו. בלי קונדום ובלי הבטחה לחתונה, אין אישור כניסה.


"תמיד היציאה שורפת הרבה יותר. צילום: מתוך "פני דרדפול")

עניין של זמן נוסף בנוף הכפרי הוא המפגש בין וונסה לבין הלורד הסורר שארגן ברביקיו אישי למכשפה המאמצת שלה, הרצון לכלותו מכלה את וונסה מבפנים ובתחרות מי יהרוג אותו ראשון היא מנצחת, כאשר היא מנצלת את כשפיה והלחשים הקטלניים שנייה ורבע לפני שאית'ן מוריד לו את הראש בירייה. החלק של השניים, בפרק הנוכחי מסתיים בנזיפות חוזרות ונשנות של אית'ן בוונסה, אשר ביצעה רצח לראשונה בחייה, גם אם באופן עקיף וכישופי ומה שהחל כירח דבש מאולץ מסתיים עם המריבה הראשונה של בני הזוג בבית הקיט, מחוץ לעיר.


(מה אתה אומר על מערכת יחסים פתוחה?. צילום: מתוך "פני דרדפול")

ולסיפור המשנה, אשר תופס נתח מכובד מאוד בפרק הנוכחי, לילי ופרנקי. צמד הכוח, הדודנים מהגיהנום, אשר מתחילים לגלות במהרה את הסדקים במערכת היחסים האישית שלהם. השניים מנהלים שיחה מקדימה לשיחת "יחסינו לאן" והדוקטור הטוב מבהיר לה שלא כל כך קל לו עם העובדה שלילי מדברת עם גברים אחרים זולתו הוא עצמו. אבל, כמו שהשיחות הללו תמיד מתנהלות, האפקט הקנאתי שלוח הרסן עושה את שלו ולילי מבלה את שארית היום עם דוריאן, עם גיחה קלה לבית השעווה. הכל לעיניו הבוחנות והמקנאות של לא אחר מג'ון קלייר, התפלץ הפייטן.

ואם חשבתם, לתומכם, שחדירה מלאה חסרה בפרק הנוכחי, אז לילי חוזרת לתקופות אפלות של האישיות הקודמת שלה, בתור ברונה ותופסת לה זקן אקראי ומתנסה ביחסי מין מזדמנים עם מישהו, די זקן ומיותר, שאינו קרוב משפחתה (לפי מה שהיא יודעת), הסוף (לפחות לפי הציפיות) של הקשיש בר המזל הוא של המפלצת, אשר משחררת לילי מתוכה. הצעד הראשון של נפשה המיוסרת ליציאה לחופשי ולהפיכתה לבת ממורמרת וסוררת נוספת לדוקטור פרנקשטיין.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "פני דרדפול" - פרק 7: חזרה לבית המכשפה
סרטים בקולנוע