"סמוש: הסרט": היוטיוברים מגיעים למסך הגדול

קולנוע
כוכבי הרשת המוצלחים אשר לכם מוכרים בתור סמוש (Smosh), איאן היקוקס ואנתוני פאדייה, מגיעים למסך הגדול עם שלל חברים פופולארים נוספים בקומדיית המצבים "סמוש: הסרט".

"סמוש: הסרט": היוטיוברים מגיעים למסך הגדול
"סמוש: הסרט": היוטיוברים מגיעים למסך הגדול

לפני כ-10 שנים הם היו שני נערים אלמונים, איאן היקוקס ואנתוני פאדייה, שהחלו לעלות סרטונים לערוץ היוטיוב שלהם - סמוש (Smosh), ומהר מאוד הפך לאחד מערוצי היוטיוב הנצפים ביותר. בעקבות הפופולאריות הרבה לה הם זכו, כיום ערוץ היוטיוב שלהם מונה למעלה מ-20 מיליון משתמשים רשומים עם למעלה מ-4 וחצי מיליארד צפיות. שני היוטיוברים שהפכו לסנסציה אינטרנטית, כעת מגיעים למסך הגדול עם קומדיה שתפיל אתכם מצחוק - "סמוש: הסרט". מוכנים?!?

"סמוש: הסרט", הצפוי לעלות לאקרנים ב-24.07.15 בארצות הברית, עוקב אחר איאן היקוקס ואנתוני פאדייה המגיעים לענקית הסרטונים המקוונת, יוטיוב, ומשם למנכ"ל החברה, השולח אותם לשנות את המתרחש בסרטון ישן ומביש של אנתוני, בו הוא שר את שיר הנושא של פוקימון ובין היתר מנסה לעשות סלטה לאחור, מה שלא כל כך מצליח לו, והוא נופל על פניו - מביך זה לא מילה. הצמד, שנכנס פיזית ליוטיוב דרך דלת מיוחדת, יעבור מסרטון אחד לשני עד שישיגו את מטרתם, וזאת כדי שאנתוני לא יובך בפני הבחורה שאהב בתיכון, בפגישת המחזור המיועדת.

"סמוש: הסרט" - טריילר



אל השניים מצטרפים סטיב אוסטין ("משחק מכור"), מייקל איאן בלאק ("קח אותי הביתה הלילה"), הארלי מורנסטיין (יוצר ערוץ היוטיוב - Epic Meal Time), ג'נה מרבלס (בעלת ערוץ היוטיוב הפופולארי - JennaMarbles), דומיניק סנדובל (המוכר מערוץ היוטיוב - theDOMINICshow) ועוד. מי שעומד מאחורי כתיבת התסריט הוא אריק פלקונר, אחד מכותבי קומדיית המצבים הפופולארית "איך פגשתי את אמא" זוכת פרס האמי, ובבימויו של אלכס ווינטר ("Deep Web").

גם בארץ ישנו צמד פופולארי בדומה לאיאן היקוקס ואנתוני פאדייה - תום טרגר (או בכינויו "אפס") ואור פז, המוכרים לכם כ-שוגר זאזא, יוצרי הסדרה הקומית "אחמד וסלים", "השטריימלים" ;, סדרת "אפס" ועוד, שהביאו לצמד מיליוני צפיות בארץ ובעולם. ואז, ב-2014 באמצעות אתר מימון ההמונים headstart הישראלי, השניים הצליחו להשיג את מבוקשם ויצרו את הסרט "סרט אפס". בעיקר בזכות המעריצים התומכים אשר יחדיו נרתמו ותרמו 30 אלף שקלים לעשיית הסרט, שזכה למספר הקרנות מלאות בסנמטקים, ולאחר מכן שוחרר לציבור הרחב בערוץ היוטיוב שלהם.

"סרט אפס" - טריילר

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "סמוש: הסרט": היוטיוברים מגיעים למסך הגדול
סרטים בקולנוע