כריס בראון מכה שנית

רכילות
כוכב הפופ בן ה-25 שוב מעורר סערה מעבר לים ומוכיח לנו פעם אחר פעם כי מילותיו חסרות משמעות. והפעם ויכוח עם קרוצי טראן, האקסית הסקסית, שכמעט יצא מכלל שליטה.

כריס בראון מכה שנית
כריס בראון מכה שנית

לאחרונה זרמו דיווחים כי כוכב הפופ והאקסית הלוהטת החליטו לתת צ'אנס נוסף בשיקום מערכת היחסים שלהם כזאת שתהיה יותר בריאה, אוהבת ובעיקר מונוגמית, אך עושה הרושם שהאיחוד אשר הפך למייגע, לא מביא איתו בשורות טובות. כריס בראון, שלא מזמן הודה כי עדיין יש לו רגשות כלפי האקסית, קרוצי טראן, ממשיך להראות לעולם מציאות אחרת, מציאות אלימה כזו ההולכת ודומה למערכת היחסים שהייתה לו עם ריהאנה.

בסך הכל עברו שלושה חודשים אחרי הפרידה המדוברת של כריס בראון וקרוצי טראן, והנה השניים נפגשו בתחילת השבוע במועדון הג'אז המפורסם "פליי האוס" אשר נמצא בהארלם שבניו-יורק. הערב, שהתחיל בצורה טובה, נגמר בצורה מחפירה, בעיקר בשל תגובתו של כריס בראון, כאשר חזר אל מכוניתם של טארן וחבריה ולכאורה מישהו אמר לבראון לצאת מהרכב, בעוד שתגובתו הייתה "תתרחק או שאעשה סצינה".


(השקט שלפני הסערה, בראון וטארן מחוץ למועדון)

בדיוק שחשבנו שהדרמה הגיעה לסיומה, סוכנה האישי של טארן סיפר למגזין הבידור E אונליין, כי זמר הפופ הגיע עצמאית אל ביתה של טארן ודרש לדבר איתה בעקבות המקרה המביך והמבייש שהתרחש אל מול הפפראצי שהתרוצצו סביבם מחוץ למועדון. להפתעתנו (או שלא), למקום נקראו שוטרים, אך לבסוף איש לא נעצר.

כן, ממש מזכיר את "הסיפור שאינו נגמר", ושוב זה קורה... מאוחר יותר השניים נפגשו במסעדה מקומית, שם פרץ ויכוח סוער אשר גרם לקרוצי טראן להסתלק מהמקום במהרה שחלילה לא תיתקל בפפראצי שוב - הרי זה ברור שהיא לא רוצה לחלוק עם כריס את תדמית הילד הרע. והנה כריס בראון עושה זאת שוב, עם כל ההבטחות והמילים שהדהדו באוזנינו מספר רב של פעמיים, מסתבר שזמר הפופ אינו רוצה לשנות ובעיקר להשתנות.


(בראון וטארן - בימים טובים יותר)

כפי שבראון סיפר, גם מקרוביו מחזקים את דבריו באשר לרגשותיו עם קרוצי טראן, אך עם זאת, מסתבר שזה לא הדבר העיקרי המעסיק את ראשו של כוכב הפופ שאינו שוקל מילותיו, ולאחרונה סיפר "אין בי שנאה, כמובן שאני עדיין אוהב אותה, אבל מבחינה נפשית, כרגע אני שוקל מחדש את ההחלטות שלי. אני חושב שזה הזמן שאני צריך להתמקד בלהיות האבא הכי טוב שאני יכול להיות", סיפר בראון, שלאחרונה גילה כי הוא אב לתינוקת בת תשעה חודשים בתחילת חודש מרץ.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כריס בראון מכה שנית
סרטים בקולנוע