ברוס ג'נר: ברוכה הבאה לעולם קטלין!

רכילות
לאחר כ-65 שנה בתור גבר, ברוס ג'נר, אתלט אמריקאי בעברו ואביהם של הקרדשיאן, החליט לעשות את שינוי חייו ולהפוך לאישה. היציאה מהארון התרחשה בחודשים האחרונים, אך ביומיים האחרונים הדבר ששיגע את הרשת היה זה תמונת השער של ג'נר שנחשפה בעיתון "ואניטי פייר".

ברוס ג'נר: ברוכה הבאה לעולם קטלין!
ברוס ג'נר: ברוכה הבאה לעולם קטלין!

ביומיים האחרונים נחשפה תמונת השער של העיתון "ואניטי פייר" ובו מופיע ברוס ג'נר כאישה שהחליטה לחשוף את זהותה החדשה ובין היתר את שמה החדש - קטלין. קטלין החליטה באותה הזדמנות לפתוח חשבון טוויטר ולצייץ על החוויה עצמה: "לאחר מאבק כה ארוך, אני כל-כך שמחה להתחיל לחיות את חיי האמיתיים. ברוכה הבאה לעולם קטלין. אני לא יכולה לחכות שתכירו אותה". סיכמה קטלין שהצליחה לשבור שיא גינס חדש כאשר תוך מספר שעות היא הגיעה למיליון עוקבים ונכון לכתיבת שורות אלו יש לה 2.24 מיליון עוקבים תומכים.

קטלין מספרת על ההתרגשות מהחוויה עצמה ומתארת זאת כאילו נולדה מחדש; "אני מתרגשת כאילו היום הוא יום הולדתי או ערב ראש השנה החדשה ואין יותר נרגשת ממני להתחיל את החיים החדשים שלי". כמו כן, נעשו גם השוואות בין תמונתה של קטלין על שער המגזין "ואניטי פייר" לבין השחקנית ג'סיקה לאנג שאמרו כי מדובר בתאומות. תגובתה של לאנג בנושא הייתה "זה דבר מדהים וכעת אני חייבת לבדוק את התמונה".

קטלין הרחיבה כי כעת היא הולכת להתחיל להנות מחייה ושאין לה יותר דבר להסתיר; "אני בנאדם חופשי, בעלת נפש חופשיה". סיפרה קטלין בהתרגשות על העובדה שסוף כל סוף היא יכולה לקום בבוקר ולהיות עצמה, שזה כאמור מתבטא בלבישת בגדים נשיים ויציאה לרחוב ולהרגיש כמו כל בנאדם נורמאלי. "זאת ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות". בנוסף קטלין הדגישה שאף פעם היא לא יכלה לעשות זאת מאחר וזה תמיד היה מסובך כפי שאתם בטח יודעים. "יש לי תא אחד של בגדי גברים ותא שני של בגדי נשים. ההרגשה שלי עכשיו שניקיתי את ארון הבגדים ונעלמו כל בגדי הגברים, אתם קולטים את זה?".


(ברוכים הבאים לחייך החדשים מיס קטלין ג'נר)

קטלין, בתקופה בה היה ברוס ג'נר שהיה נשוי שלוש פעמים לנשים שונות, ילדיו, משלושת הנשים החליטו להגיב על שינוי המין שעשה. קטלין סיפרה שהם תמכו וקיבלו זאת בהבנה מאחר וכבר ידעו על הטיפולים ההורמונליים השונים שעשה ברוס ג'נר בעודו גבר במהלך השנים. אך עם זאת, עדיין ישנו דבר אחד שמאכזב את קטלין וזה כי הם אינם מוכנים להשתתף בסדרה דוקומנטרית שתעלה בקיץ הקרוב בערוץ חדשות הבידור E!, שנותן הצצה על שינוי חיי המין ועל הסבל והחוויה המתלווה בו-זמנית.

לבסוף, קטלין קיבלה זאת בהבנה, אך נתקלה בביקורות שונות מצד התקשורת, שטענו כי היא משתתפת בסדרה הדוקומנטרית רק בעבור הסכומים הנאים שתקבל מההפקה. עם זאת, קטלין לא מוכיחה שהיא לא פראיירית ומשיבה בחזרה, "אני לא עושה זאת עבור הכסף, אני עושה זאת כי מדובר בתרפיה עבורי, ואני מקווה שתעזור גם אחרים". סיפרה קטלין והוסיפה שלמרות השינוי היא בן אדם בעל מחויבויות בדומה לכולם, "יש לי לשלם חשבונות ודברים נוספים הכרוכים בכך. זה לא שאתה עושה ניתוח לשינוי מין בשביל תוכנית טלוויזיה. לא אכפת לי מהאנשים שחושבים כך".


("זה לא שאתה עושה ניתוח לשינוי מין בשביל תוכנית טלוויזיה", ברוס ג'נר כקטלין לאחר השינוי)
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ברוס ג'נר: ברוכה הבאה לעולם קטלין!
סרטים בקולנוע