האלק הוגן במגעים לגלם את הרשע ב"בלתי נשכחים 4"

קולנוע
כן כן, קראתם נכון. למרות הכישלון המביך של "בלתי נשכחים 3", סילבסטר סטאלון עדיין מעוניין להמשיך את הפרנצ'ייז שאיחד כמה מגיבורי הפעולה הגדולים ביותר של שנות השמונים עם ג'ט לי וג'ייסון סטיית'ם, וכן הוא מעוניין ללהק את הענק בכבודו ובעצמו.

האלק הוגן במגעים לגלם את הרשע ב"בלתי נשכחים 4"
האלק הוגן במגעים לגלם את הרשע ב"בלתי נשכחים 4"

הסרט השלישי בבימויו של פטריק יוז, לא הצליח כמעט בשום דבר. הקופות הביאו לרווח מביך של 39 מיליון דולר, הביקורות צנחו לציונים נמוכים מאוד וגם לדעת כתב זה הסרט היה מאוד מאכזב. הדבר הזה גרם לסדרה לעבור למסך הקטן כאשר רשת פוקס אישרה הפקת פיילוט לתסריט שנכתב עבורה. אך עם זאת, סילבסטר סטלון עדיין לא מוותר על הסדרה שהתחילה את דרכה לפני כ-5 שנים.

כוכבי הסדרה עדיין לא אישרו דבר, לא ידוע אם ארנולד שוורצנגר או הריסון פורד ישתתפו בסרט ההמשך, והאמת שגם לא אושר כי סילבסטר סטלון יחזור אף הוא (אם כי ההיגיון יכול לפעול כאן), אבל האלק הוגן חשף היום שהוא במגעים עם סילבסטר סטאלון שייתן לו את התפקיד הנחשק של הרשע בסרט הרביעי.

כוכב ה-WWF שגילם את תפקידו המוצלח הראשון בסרט "רוקי 3" (בבימויו וכיכובו של סטאלון) חשף כי קיבל שיחת טלפון מסקרנת מאוד מהכוכב הקלאסי. "דיברתי בטלפון עם סיל לגבי 'בלתי נשכחים 4' ", אמר הוגן במהלך תערוכת פיתוחי הגוף אקספו. "הם מנסים למצוא דרך להפוך אותי לאדם הכי רשע בעולם, אתם יודעים, סטאלון גרם לפריצתי הראשונה ומאז הוא חבר מאוד טוב". "הייתה לנו שיחה נהדרת, דיברנו על אלטרנטיבות", הוסיף השחקן בן ה-61. "אני עדיין יכול לרוץ? לקפוץ?, לא כל כך מהר ולא כל כך גבוה אבל אני חושב שהוליווד תוכל למצוא פעלולן טוב שיוכל לעזור לי".


("אני עדיין יכול לרוץ? לקפוץ?, לא כל כך מהר ולא כל כך גבוה" - האלק הוגן)

על פי השמועות, הסרט הרביעי בסדרה יביא למשהו שסטאלון רצה לעשות בסרט הקודם וזה ליצור קבוצה מקבילה לקבוצת הבלתי נשכחים הכוללת את ג'ייסון סטיית'ם, ווסלי סנייפס, דולף לונדגרן, טרי קרווס, אנטוניו בנדרס ומדי פעם גם את ארנולד שוורצנגר, הריסון פורד וברוס וויליס . התכנון שהיה לסרט הזה הוא להביא את ג'קי צ'אן, ניקולס קייג' ועוד לקבוצה של מל גיבסון. רעיון כל כך מצוין שכמעט ויצא לפועל אבל בסוף קיבלנו רק את מל גיבסון שהיה חבר בקבוצה ומנסה למכור פצצות.

נכון אני מבין שחלק מכם בטח אומרים "עם הסרט השלישי הזה אין מצב שנגיע לעוד סרט", ואפשר להבין למה, אבל אל תשכחו שב-2012 סימון ווסט ("קון אייר","טומב ריידר") הביא לנו את אחד מסרטי האקשן הט'ראשים הטובים ביותר שנוצרו אי פעם וזה "בלתי נשכחים 2". נקווה שווסט ישוב לכיסא הבמאי בשנית ונקווה שסטאלון יביא קאסט שיהיה קצת יותר טוב מקלן לוץ, רונדה רוסי ומל גיבסון. בינתיים, כפי שאמרנו, רשת פוקס תפיק את המיטב מהסדרה שצפויה להיות משודרת בשנה הבאה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על האלק הוגן במגעים לגלם את הרשע ב"בלתי נשכחים 4"
סרטים בקולנוע