רשמי: קייט בקינסייל חוזרת ל"מלחמת האופל 5"

קולנוע
במידה והתחלתם לתהות או לחשוש, "מלחמת האופל 5" לא הולך להיות כמו "מלחמת האופל: עליתם של אנשי הזאב", קייט בקינסייל אכן חוזרת ללבוש את הבגד השחור הצמוד ושני אקדחיה בסיבוב החמישי של מלחמתם של אנשי הזאב בערפדים שכנראה לא הולכת להיגמר בזמן הקרוב.

רשמי: קייט בקינסייל חוזרת ל"מלחמת האופל 5"
רשמי: קייט בקינסייל חוזרת ל"מלחמת האופל 5"

חדשות טובות לכל מעריצי הסדרה שכוללים בין השאר את כותב הכתבה הזו. קייט בקינסייל הנהדרת חוזרת לערוף כמה ראשים של אנשי זאב וערפדים וכנראה גם בני אדם בסדרה הגות'ית המעולה שהתחיל לס וייסמן אי שם ב-2003. בקינסייל תשוב לתפקידה המוכר בפעם הרביעית (אחרי היעדרות לא מוצדקת מהסרט השלישי). בקינסייל מסרה: "אני שמחה לחזור לתפקיד של אחת הדמויות האהובות עליי, אני מרגישה מבורכת על כך שיוצא לי לשחק בסדרה שהפכה לכזו גדולה".

המלחמה התחילה את דרכה במסך הגדול ב-2003 עם סקוט ספידמן כבן אנוש הנרדף ע"י אנשי זאב כשערפדית לוחמת בשם סלין (בקינסייל) נלחמת להגן עליו כשבדרך חושפת סודות שיזעזעו את עולמה לנצח. אבל עם כל הכבוד לסרט הראשון, היה זה "מלחמת האופל 2" שיצא ב-2006 והיה אחד מסרטי ההמשך הטובים ביותר שנוצרו לפי דעתי. מאז וייסמן עזב את כיסא הבמאי בשביל לביים את הסרט הרביעי בסדרת "מת לחיות" ומאז הסדרה החלה להידרדר. למרות חוסר המקוריות של הסדרה, היא נחשבת לאחת הסדרות הגות'יות האהובות ביותר שהופקו ב-2 העשורים האחרונים ותפקידה של סלין נחשב לאייקון ערפדי הרבה לפני שהחברה ב"דמדומים" החלו לחשוף שיניים.


(אייקון ערפדי - קייט בקינסייל ב"מלחמת האופל 2")

הסרט החדש ייקרא "מלחמת האופל: הדור הבא" ויספר את סיפורה של סלין המאמנת צוות חדש וצעיר של ערפדים ואנשי זאב שילחמו בבני האדם הרוצים בחיסולם. כמובן שכרגיל הסרט לא הולך להיות ידידותי וקיטשי כמו שהוא נשמע בסינופסיס.

למרות שהוא כבר בתהליכי פרה פרודקשיין מתקדמים, אין עדיין תאריך רשמי לסרט. אנה פרוסטר תהיה זו שתשב על הכיסא הגדול במלחמה האינסופית. זהו סרטה באורך מלא הראשון אחרי שביימה מספר פרקים בסדרות על המסך הקטן. לאחר הסרט הזה, פרוסטר תביים את סרטה השני והחשוב גם כן, שהוא המשכון לאחד מסרטי המתח הטובים של העשור "קוד מקור". עם זאת, פרוסטר כן מנוסה בקולנוע בזכות עבודותיה כאחראית אפקטים ויזואליים בסרטיו של רונלד אמריך כשעל "היום השלישי" אף זכתה בפרס האוסקר.


(תשב על הכיסא הגדול במלחמה האינסופית, אנה פרוסטר זוכה בפרס האוסקר)

תיאו ג'יימס (פור מסאגת "מפוצלים") יחזור לתפקידו מהסרט הקודם וישמש כיד ימינה של הערפדית באימונם של הצוות החדש. כ"פ השמועות ולפי ההיגיון גם כן, אינדיה איסלי ("קיט") תחזור גם כן לתפקיד בת הכלאיים של ערפד ואיש זאב בתור ביתה המצמררת והמפחידה של סלין. התסריטאי יהיה קורי גודמן ("המאמין") שכנראה ינסה להחזיר את הגות'יות והאופל של הסדרה ונקווה מאוד שהוא לא ייפול לקיטשיות.

הסרט נמצא בימים אלו בשלב הפרה פרודקשיין וצפוי לצאת לצילומים בהמשך השנה ולהגיע לאקרנים בשנה הבאה. בין אם הסרט הזה הולך להיות טוב ובין אם מאכזב, לשוב ולראות את בקינסייל קופצת מגגות ויורה באנשי זאב זה משהו שבתור חובב גדול של הסדרה אני ממש לא הולך לפספס.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על רשמי: קייט בקינסייל חוזרת ל"מלחמת האופל 5"
סרטים בקולנוע