מארוול: נחשף השחקן שיגלם את ספיידרמן החדש

קולנוע
אנדרו גרפילד המסכן עוזב סופית את איש העכביש שחוזר לידיהם של מארוול, אבל השאלה הגדולה היא מי יהיה זה שיגלם אותו. זו ככל הנראה השאלה הגדולה ביותר שמעסיקה את הוליווד בימים אלו. אחרי הרבה אודישנים, מארוול סוף סוף חשפה מי זה.

מארוול: נחשף השחקן שיגלם את ספיידרמן החדש
מארוול: נחשף השחקן שיגלם את ספיידרמן החדש

מארוול ערכו שלל אודישנים שבשבילם ניגשו כוכבים כמו ג'וש האצ'רסון ("משחקי הרעב"), דילן או'בריאן ולוגאן לרמן ("פרסי ג'קסון וגנב הברק"). לבסוף קווין פייג' חשף כי הם לא מחפשים שחקנים בוגרים מפני שפיטר פארקר הולך להיות בן 15 בסרט הזה.

בסופו של דבר נחשפו 2 שמות של שחקנים שנלחמו על התפקיד הנחשק. אחד מהם הוא טום הולנד בן ה-18 אשר גילם את בנה של נעמי ווטס ב"הבלתי אפשרי" ובדצמבר יהיה ניתן לראות אותו לצד כריס המסוורת' בסרט "בלב הים". השחקן השני הינו וותיק יותר ומוכר במשחקו בתפקיד הראשי בסרטים "המשחק של אנדר" ו-"הוגו" והוא אסא באטרפילד בן ה-17.

"הסיפורים האהובים עליי ביותר של ספיידרמן הם בעודו בתיכון, לפיטר פארקר יש פוטנציאל משהו שאין לאף דמות שעשינו ביקום הקולנועי של מארוול", ככה אומר מפיק ונשיא 'מארוול' קווין פייג'. "עשו על ספיידרמן 2 סדרות ואף אחת מהן לא באמת הציגה את מלוא הפוטנציאל של הדמות בקומיקס ואצלנו במארוול זה הכול על הדמויות",הוסיף . "ספיידרמן הוא גם הילדון המעצבן והבוגר שנמצא שם, זה שתמיד פועל בחוכמה ולא סותם אף פעם את הפה, ככה אנחנו רוצים להציג אותו, כמו שסטן לי הציג".

פייג' גם אישר כי למזלנו אין להם שום עניין בלהראות את סיפור המקור של ספיידרמן, הוא הוסיף כי כולם כבר מכירים את הסיפור ואחרי פעמיים שהסיפור הוצג בקולנוע זה יהיה מאוד טיפשי להראות אותו שוב. דבר נוסף שאושר זה שספיידרמן הולך להיות פיטר פארקר, כך למעשה נגמרות השמועות שספיידרמן יהיה מיילס מורלס (שלפי הקומיקס החליף את פארקר כשמת לכאורה). עוד אושר כי ספיידרמן החדש לא יהיה דרמטי ורומנטי כמו סיוטיו של מארק ווב, אלא יותר בסגנון של סרטי תיכון קומיים ובטון של ג'ון האגס ("שמתי ברז למורה", "שכחו אותי בבית 2","מועדון ארוחת הבוקר").


("לפיטר פארקר יש פוטנציאל משהו שאין לאף דמות שעשינו ביקום הקולנועי של מארוול" - קווין פייג')

לפי אתר דדליין, רשימת הבמאים האחרונה שמארוול שוקלים הם ג'ונתן לוין ("50/50") תאודור מלפי ("וינסנט הקדוש"), ג'ון פרנסיס דיילי וג'ונתן גולדשטיין ("חופשה מטורפת" שייצא ביולי לקולנוע), ג'ייסון מור ("פיץ' פרפקט") וג'ראד הס ("נפוליאון דינמיט"). לאור ההצלחה העצומה של "פיץ' פרפקט 2", רוב הסיכויים שהתפקיד יינתן לג'ייסון מור. דבר אחד שידוע ומשותף לכל צוות הבמאים הוא שכולם במאים של סרטים קומיים.

אבל מספיק עם התחכומים, מי לעזאזל הספיידרמן החדש?
הזוכה בתפקיד הוא... היא... (?) אסא באטרפילד. כן באטרפילד הולך לשחק את הדמות המצליחה ביותר שאי פעם נכתבה במארוול בסרט הסולו שלו שיגיע ב-28 ביולי 2017. שמועות חזקות אומרות כי הסרט ייקרא "ספיידרמן: הנוקם החדש", בדומה ל"קפטן אמריקה: הנוקם הראשון", ושמועות אחרות אומרות כי הסרט ייקרא "ספיידרמן האולטימטיבי".


(הולך לשחק את הדמות המצליחה ביותר של מארוול - הספיידרמן החדש אסא באטרפילד)

לפני שיגיע לסרט סולו משלו, באטרפילד אמור לככב בסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" לצד כריס אוונס, רוברט דאוני ג'וניור, סקרלט ג'והנסון, פול ראד ובעיקרון כמעט כל שאר שחקני הנוקמים. לפי הדיווחים ספיידרמן הולך לשחק תפקיד מרכזי בסרט בתור הגשר בין הצדדים הלוחמים. אחרי כן איש העכביש צפוי להשתלב ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף חלק 1" שיגיע ב-2018.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מארוול: נחשף השחקן שיגלם את ספיידרמן החדש
סרטים בקולנוע