אתר סרטים מחלק כרטיסים לסרט "משימה סוף"

קולנוע
אתר סרטים מחלק כרטיסים לקומדיית הפעולה החדשה "משימה סוף". רוצים כרטיסים מתנה? כל שעליכם לעשות הוא לענות נכונה על החידה ואולי תזכו בכרטיס זוגי לסרט, וחלקכם אף יזכה לצפות בהקרנת טרום הבכורה של הסרט.

אתר סרטים מחלק כרטיסים לסרט "משימה סוף"
אתר סרטים מחלק כרטיסים לסרט "משימה סוף"

סמואל ל. ג'קסון ("הנוקמים: עידן אולטרון"), ג'סיקה אלבה ("עיר החטאים: עלמה להרוג"), היילי סטיינפלד ("המשחק של אנדר") וסופי טרנר ("משחקי הכס") הם השחקנים ההוליוודים שאותם תראו על המסך הגדול בקומדיית הפעולה המגניבה "משימה סוף" אשר מתמקדת במייגן, נערה צעירה אשר עוברת תוכנית הכשרה סודית שתגדיר מחדש את הדור הבא של המתנקשים בחסותם של הממשלה תחת הנהגתו של המפקד הארדמן.

בהיותה ילדה צעירה מייגן (היילי סטיינפלד) למדה לדחוק את רגשותיה כדי להיות ממוקדת בהכשרתה האינטנסיבית על-מנת שתהפוך למכונת לחימה שתנהיג את הדור הבא של המתנקשים תחת חסותם של ממשלת ארצות הברית. זהו אינו רצונה של מייגן, ולמעשה יש לה תוכניות אחרות. היא לא רוצה להיות זו שתוביל בעתיד את הלוחמים, היא בסה"כ רוצה לעשות את כל הדברים הרגילים שנערות צעירות בגילה עושות; לרקוד, לבלות, להכיר אנשים רגילים ובין היתר לחוות אהבה בדומה לכולם. כאשר היא מצליחה לברוח מתכנית האימונים, היא משתלבת בסיפור כיסוי של משלחת חילופי סטודנטים. שם בפעם הראשונה היא תיחשף לסגנון החיים שכל נערה צעירה בגילה עושה בחייה הרגילים ואשר כוללים מסיבות בריכה, ריקודים, בילויים נוספים ומשיכת תשומת ליבו של הבחור שאותו היא מחבבת.

טריילר הסרט "משימה סוף"



כרזת הסרט "משימה סוף"



בלעדי לאתר סרטים, ברי המזל אשר מתגוררים במרכז הארץ ויענו נכונה על החידה (מוכנים?), יזכו לראות את הסרט "משימה סוף" הרבה לפני כולם בהקרנת טרום הבכורה אשר תתקיים ביום ראשון הקרוב (17.05) ביס פלאנט רמת-גן. בין היתר, אלו שלא יזכו לצפות בסרט לפני כולם, יוגרלו עוד כרטיסים זוגיים פתוחים שאותם הזוכים הנוספים יוכלו לממש בכל בתי הקולנוע של רשת גלובוס גרופ ברחבי הארץ החל מה-28.5.15.

היכנסו לדף הפייסבוק של אתר סרטים (http://www.facebook.com/sratim/ posts/932515193468158) וענו על החידה, שמות הזוכים בכרטיסים לטרום בכורת הסרט "משימה סוף" יפורסמו בדף הפייסבוק לפני צאת הסרט (תהיו בהיכון שלא תפספסו).
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אתר סרטים מחלק כרטיסים לסרט "משימה סוף"
סרטים בקולנוע