נחשף הקאסט הגרנדיוזי החדש של "קפטן אמריקה 3"

קולנוע
חושבים שרוברט דאוני ג'וניור וכריס אוונס זה כבר גדול מדי בשביל הסרט השלישי בסדרת "קפטן אמריקה"? אז קבלו עכשיו תוספת. רוב הנוקמים שהוצגו לצד דמויות חדשות שביניהo ספיידרמן החדש של מארוול.

נחשף הקאסט הגרנדיוזי החדש של "קפטן אמריקה 3"
נחשף הקאסט הגרנדיוזי החדש של "קפטן אמריקה 3"

"הנוקמים: עידן אולטרון" רק התחיל לשבור שיאים, אבל מארוול כבר מסתכלים לעבר שנת 2016. סרט הפתיחה של השלב ה-3 מאיים להפוך לסרט הגדול ביותר שהוצג ביקום הקולנועי של מארוול עד כה. עם צירוף כל חברי הנוקמים למעט מארק רופאלו ("הענק") וכריס המסוורת' ("תור") שכנראה יעדרו בעקבות אירועי הסרט הקודם (אותם נשמור בסוד...), ובנוסף גם צירוף של דמויות שצריכות מאוד לעניין אתכם.

אז מי נמצא ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים"? כפי שפורסם, רוברט דאוני ג'וניור ימשיך לסחוט ממארוול את 50 מיליון הדולר שהופכים לגרושים בשבילם. אליו ישובו כמובן גם סקרלט ג'והנסון בתור האלמנה השחורה וג'רמי רנר בתור הוקאיי. אנחנו נשאיר אתכם עכשיו בשוק, ההפתעה הגדולה ביותר של הסרט הוא שכריס אוונס באמת הולך להיות בסרט הזה (אנחנו רציניים לגמרי).

כמו כן, דווח גם שאנתוני מקי יחזור בתור פאלקון, סבסטיאן סטן בפעם השלישית בתור אויבו וחברו הטוב של סטיב רוג'רס הלוא הוא באקי ברנס או לאחרונה - חייל החורף. אמילי ואן קאמפ תחזור לגלם את סוכנת 13 ודון צ'ידל ישוב לגלם את קולונל ג'יימס רודס או בשמו האמיתי וור משין (כי משהו בטח במכונת מלחמה נשמע פחות טוב). מעניין מאוד אם הוא יבגוד בחברו טוני סטארק או יפגע בקפטן החדש שלו.


(מינוס ענק ופלוס וור משין, כמעט וכל חברי הנוקמים חוזרים)

כפי שכבר דווח, צ'דוויק בוסמן ("42") ישחק לראשונה את ה"פנתר השחור" לקראת סרטו הרשמי שיגיע ב-2017, הדמות תשחק תפקיד מרכזי בסרט הזה. אליזבת' אולסון המדהימה תשוב לגלם את מכשפת השני המרתקת שהוצגה בסרט השני של הנוקמים. פול בטאני ,שכבר גנב את ההצגה בסרט האחרון, ישוב ביחד עם ויז'ן לסרט הנ"ל.

עכשיו זה כבר נהיה ממש מעניין. קודם כל, דניאל ברוהל ("ממזרים חסרי כבוד") יגלם את הנבל הראשי בסרט בשם ברון זימו. מרטין פרימן (השחקן הראשי בטרילוגיית "ההוביט") יגלם דמות שעדיין לא אושרה רשמית, השמועות מספרות שמדובר בסוכן חשאי שינסה ללכוד את קפטן אמריקה. פול ראד יחזור לגלם את סקוט לאנג מ"אנטמן" שייצא ב-16 ליולי השנה. אפילו ויליאם הארט עומד לשוב לגלם את גנרל רוס מ"הענק הירוק" (וכך יהיה השחקן היחיד מהסרט שחוזר על תפקידו).

זהו? רוצים עוד? טוב לא נראה לי שיש בדיוק, האמת גם לא נראה לי שצריך. רגע מה יש עוד? כן, ספיידרמן החדש הולך סוף סוף להימלט מהעינויים שעשו לו מארק ווב ואולפני סוני וחוזר סוף כל סוף הביתה למארוול. על-פי הקומיקס, ספיידרמן משחק תפקיד משמעותי במלחמה ויהווה הגשר בין הצדדים. עוד לא ידוע מי יגלם את איש העכביש אבל על-פי הדיווחים מי שיזכה בתפקיד הנחשק הם אסה באטרפילד ("המשחק של אנדר") וטום הולנד ("הבלתי אפשרי") שיגלמו את פיטר פארקר בעודו בן 15 בלבד.


(רוצים עוד?, ספיידרמן בן ה-15 יצטרף למלחמה)

על כל הפרויקט יהיו אחראים צמד האחים אנתוני רוסו וג'ו רוסו, שהיו אחראיים על "קפטן אמריקה: חייל חורף" המעולה ועל הקומדיה הרומנטית הקטנה יותר "את, אני והשאר". הסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" יעקוב אחר החלטתם של ממשלת ארצות הברית לחוקק חוק נגד גיבורי-על ועל מאבקו של קפטן אמריקה המתנגד לחוק באיירון מן, דבר שיגרום למלחמה בין כל הדמויות של מארוול. כמו כן, צילוני הסרט מתחילים בימים אלו וצפויים להסתיים בקיץ, הסרט ייצא לאקרנים ב-6 למאי של השנה הבאה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
 — לפני 9 שנים
איפה הענק?  —  נראה ענק, אבל איפה הענק??? אתה בטוח? שאר הדמויות-אחלה.
כתוב תגובה משלך על נחשף הקאסט הגרנדיוזי החדש של "קפטן אמריקה 3"
1
סרטים בקולנוע