מזל טוב!: איימי אדאמס התחתנה

רכילות
איימי אדמס, השחקנית זוכת האוסקר בשנות הארבעים לחייה נישאה ביום שבת האחרון לארוסה, דארן לה גלו שחי איתה כעשור. אדמס שזכורה לנו בעיקר מתפקידיה הרבים בקולנוע רק לאחרונה הצליחה להתפנות מעיסוקיה ולמצוא זמן לחתונה כפי שרצתה.

מזל טוב!: איימי אדאמס התחתנה
מזל טוב!: איימי אדאמס התחתנה

בוא נעשה קצת סדר בדברים, אדמס ודארן לה גלו הכירו במהלך שנת 2001 כאשר למדו משחק ביחד. באפריל 2008 הם התארסו וב-15 במאי 2010 הולידו את בתם הבכורה אביאנה. ביום שבת האחרון, חמש שנים לאחר שהתארסו הם נישאו בטקס קטן בקליפורניה. אפשר לומר שלקח להם המון זמן להתחתן אך כפי שזה נראה לאדאמס יש את הסיבות הנכונות לכך.

בראיון שנתנה אדמס בשנת 2013 לעיתון "וונטי פייר" היא אמרה שהיא אינה בהריון ולא מתכוונת להתחתן בקרוב, ולגבי הבעל הטרי הוסיפה ש"אני יודעת שהוא אוהב אותי ומעניק לי דברים שרק יכולתי לחלום עליהם. לשנינו יש רעיון ספציפי על תיכנון חתונתנו והיינו רוצים שזה יתרחש באביב או בסתיו, אך הדברים לא יוצאים לפועל מאחר ואני כל פעם עסוקה בקריירה שלי". ועוד הוסיפה בהתרגשות כי היא רוצה "חתונה משפחתית ונינוחה".


(בהחלט חשוב לדעת שתמיד יש לצידך מישהו, צילום: AP)

איימי ולה גלו תמיד תכננו להתחתן אבל מאחר והקריירה שלה עלתה מסלול, זה הקשה עליה למצוא לכך את הזמן המתאים כפי שתמיד רצתה. עכשיו היא במכוון החליטה לקחה זמן חופשי בשביל להיות עם משפחתה וכמובן להתחתן סוף כל סוף.


(בצילומי הסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", ב-2016 על המסכים הגדולים, צילום: AP)

כפי הנראה, למרות עיסוקה הרבים ולוח הזמנים הצפוף בשנה הנוכחית אנו לא נראה את איימי אדאמס על מסכי הקולנוע, אבל אנחנו נראה אותה בתפקידה כלואיס ליין בסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" שיהיה ללהיט קולנועי ביחד לצידם של בן אפלק, הנרי קאביל וג'סי אייזנברג.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מזל טוב!: איימי אדאמס התחתנה
סרטים בקולנוע