"אנחנו בבית": טריילר שני ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"

קולנוע
"הכוח חזק במשפחה שלי, לאבא שלי יש אותו, לי יש אותו, לאחותי יש אותו, לך יש את הכוח הזה גם כן", כך קולו של מארק האמיל פותח את הטריילר הרישמי לסרט "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"

"אנחנו בבית": טריילר שני ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"
"אנחנו בבית": טריילר שני ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"

כן כן זה סוף כל סוף כאן, הטריילר השני לפרק השביעי לפרק השביעי והכול כך מצופה בסאגת מלחמת הכוכבים. אבל הפעם, בניגוד לשטויות של הטריילר הקודם, ג'יי ג'יי אברהמס סוף כל סוף מראה לנו קטעי קרב מהסרט, דמויות חדשות אבל הכי חשוב - הדמויות הקלאסיות חוזרות. אחרי שהם קיבלו כנראה על הראש בגלל ה-10 שוטים שהראו בטריילר הקודם, נראה שלוקאס פילם שברשותם של וולט דיסני נותנים הפעם פול גז עם הטריילר החדש של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר".



האריסון פורד המזדקן מכבר נראה חוזר לז'קט העור ולמבטא הדרומי של האן סולו, והוא לא חוזר ללא שאגתו הנצחית של פיטר מאיו כצ'ובקה, הווקי האהוב. כך ניתן לומר שסוף כל סוף סאגת מלחמת הכוכבים חוזרת ובגדול. לצידם ולצד קולו של האמיל, חוזרים גם חיילי פלוגות 'הסער' במדים חדשניים יותר, חלליות הקרב המוכרות של המורדים הנלחמים בקרביות של האימפרייה וכמובן כמובן הרובוט המתוק R2-D2.

הטריילר גם מציג לנו מספר מוטיבים ודמויות חדשות כגון לורד סית'י חדש שלובש כמובן מסכה מאיימת שמחזיק את חרב האור המשולשת שכולם מדברים עליה. אוסקר אייזק ("רובין הוד") נראה לראשונה כטייס בחייל המורדים בשם פו דרמון, ג'ון בוייגה ("השכונה נגד חייזרים") כדמות בשם פין (שהוצג כבר בטריילר הראשון בתחפושת חייל אימפרייה) ועוד שחקנים כגון דייזי רידלי וגוונדולין כריסטי (בריאן, האבירה גדולת המידות מ"משחקי הכס").

הסרט "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ייצא ב-17 בדצמבר של השנה הזו. הפרק השמיני ייצא ב-2017 בבימויו של ראיין ג'ונסון ("לופר") והפרק התשיעי והאחרון בינתיים יגיע ביחד עם המוני שוברי קופות ב-2019. שני סרטי ספין-אוף המתרחשים באותו העולם ייצאו לאקרנים ב-2016 וב-2018.


(הכרזה הרשמית של הסרט)
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
 — לפני 9 שנים
אחי אתה צודק! סדרה תותחית  —  יאללה שייצא סרט ההמשך למי יש סבלנות לחכות עד דצמבר? איך אפשר לחיות בלי מלחמת הכוכבים?
כתוב תגובה משלך על "אנחנו בבית": טריילר שני ל"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר"
1
סרטים בקולנוע