ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל הורים לראשונה

רכילות
לאחר שנתיים של נישואים מוצלחים, ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל הביאו לעולם את בנם הבכור ביום שבת האחרון. האם צפוי לנו דור המשך בעולם הפופ?

ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל הורים לראשונה
ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל הורים לראשונה

בשעה טובה יצא לאוויר העולם בנם הבכור של ג'סטין טימברלייק ואישתו השחקנים ג'סיקה בייל, סילאס רנדל טימברלייק, אשר נקרא על שם סבו של טימברלייק מצד אימו. השמועה על הולדת הבן התפרסמה דווקא דרך אמו של ג'סטין, שכתבה על כך פוסט נלהב בפייסבוק. ביום הולדתו ה-34 טימברלייק העלה תמונה לאינסטגרם שבו הוא מנשק את הבטן ההריונית של אשתו וכתב מתחת לתמונה "תודה לכולם על האיחולים! השנה אני עומד לקבל את המתנה הכי טובה אי-פעם ליום ההולדתי ואני כבר לא יכול לחכות יותר".


(המתנה הכי טובה שטימברלייק יכל לקבל, מתוך האינסטגרם שלו)

עוד בנובמבר בשנה שחלפה החלו לרוץ שמועות ברשת כי השניים מצפים לבנם הבכור ושהם עצמם מאוד נלהבים מהעניין. כמו כן, בזמן ההריון המצופה, הזוג ביקר בניו-זילנד לרגל חגיגות שנתיים לנישואיהם. ובפברואר האחרון, ימים אחדים לפני יום הולדתה של בייל, נצפה טימברלייק על סט הסרט "the devil and the deep blue sea" (או בתרגום חופשי "השטן וים כחול עמוק") בניו אורלינס שגם בו תככב בייל.

השניים, שנישאו בשנת 2012 באיטליה, הספיקו להיפרד ולחזור בתוך חמש שנים בהם היו זוג. בראיון שנערך אצל אלן דגנרס באפריל 2013 סיפר טימברלייק כי "זה נחמד להתחתן עם החברה הכי טובה שלך וזה אף הולם אותי". עוד הוסיף, "יש לי את הרגעים האלה שאני מביט אל בייל וכשהיא לא שמה לב, אני חושב לעצמי 'האם אתה חושב שלא שעשית את ההחלטה טובה ביותר עבורך, ושתעשה רק החלטות רעות לשארית חייך?' אז אתה יכול להיות רגוע כי עשית החלטה טובה". סיכם זמר הפופ.


(ההחלטה טובה ביותר שטימברלייק עשה בחייו)
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל הורים לראשונה
סרטים בקולנוע