זה רשמי: רוברט פטינסון מתחתן!

רכילות
זה רשמי! רוברט פטינסון , השחקן בן ה-28 והזמרת בת ה-27, FKA טווייגס התאהבו והחלו בהכנות לחתונה. בהתחלה השמועה שיצאה לרשת נחשבה כמתיחה של אחד באפריל, אך בימים האחרונים התגלתה כנכונה.

זה רשמי: רוברט פטינסון מתחתן!
זה רשמי: רוברט פטינסון מתחתן!

אתם בטח שואלים את עצמכם איך זה קרה כל-כך מהר? אז בוא נעשה לכם קצת סדר בעניינים: אוגוסט 2014: פטינסון והזמרת הבריטית FKA טוויגס הבריטית (שמה האמיתי הוא טליה ברנט) נראו לראשונה ביחד, כאשר השניים בילו בעיר ניו-יורק ביחד עם חברם המשותף, השחקן טום סטארידג ("אוהב אותך לנצח"). טום, חבר ילדותו של פטינסון ובת-זוגו סיינה מילר, שהכירו בינו לבין טווייגס.

ספטמבר 2014: פטינסון וטווייגס נראים מבלים הרבה ביחד, מקורב לפטינסון מסר לחדשות הבידור E! כי השניים "אינם" במערכת יחסים. אוקטובר 2014 - בימים אלו פטינסון וטווייגס הפכו רשמית לאייטם בעולם הבידור. הזמרת שעברה ללוס אנגלס מניו-יורק נראתה בביתו של בן-זוגה החדש. חבר קרוב לשניים סיפר לאתר חדשות הבידור הבידור E! שלזוג יש "כימיה מעולה" ואף הוסיף שפטינסון מאוד אוהב אותה. אז כן, אפשר לומר כי באותם ימים מערכת היחסים בין פטינסון לטווייגס נעשתה רצינית.


(שמונה חודשים ביחד וכבר חתונה... זריזים!, צילום: Pacific Coast News)

בנובמבר בשנה שחלפה, פטינסון לקח את טווייגס (שבאותם ימים קידמה את מכירות אלבומה LP1 מסביב לאירופה) לעיר האורות לזמן איכות. כמו כן, לאחר כשבוע, טווייגס טסה להופיע בלוס אנג'לס. ההופעה התקיימה במועדון "טרמינל חמש" וכל הכרטיסים אל ההופעה אזלו מראש. לפני תחילת הופעתה, פטינסון עלה לבמה על-מנת להציג את טווייגס כאשר בידיו 12 ורדים.

ההפתעה הראשונה הייתה בדצמבר, כאשר פטינסון וטווייג התארסו. למרות שלא היה מדובר בטבעת אירוסין יקרה, אבל כך הוכיח פטינסון את התחייבותו כלפי מערכת היחסים בניהם. את טווייג כאמור פטינסון הציג בפני הוריו כאשר השניים בילו בלונדון במהלך החגים. לחדשות הבידור E! נמסר כי הוריו מאוד אהבו אותה, ולגבי הפגישה עם הוריו של פטינסון נאמר "זה הלך מאוד טוב, המשפחה של פטינסון מאז ומתמיד תומכת והם נראים מאוד טוב ביחד".

בחודש שעבר פטינסון הצטרף אל טווייג לטקס הפרסים הבריטיים. טוויגס אמנם צעדה לבדה על השטיח האדום, אך בהמשך היא פגשה את פטינסון בתוך האולם בו התקיים טקס הפרסים (London's O2 arena) ושם הם נראים צמודים ביותר.


(פטינסון וטוויגס מאושרים ביחד, צילום: מגזין הנשים "Elle")

בראיון שפורסם ב-1 לאפריל במגזין Vulture ,הזמר T-pain פלט בטעות כי פטינסון וטוויגס מאורסים, "היא בסיבוב ההופעות שלה וכל פעם שאני מתקשר אליה היא נמצאת במקום אחר. והיא עכשיו גם מאורסת, אז זה כבר סיפור אחר". כשהמראיין שאל את T-pain אם היא מאורסת לפטינסון, הוא ענה: "כן, לפאטי [רוברט פטינסון]. אבל אני לא יודע אם היא רוצה שמישהו יידע על כך". מאוחר יותר הראפר טען כי מדובר במתיחה של אחד באפריל, אך לא ממש הצליח לו, והמגזין אישר את הדיווחים. כעת כל שנותר הוא לחכות לתאריך החתונה ולאחל לזוג היונים המון אושר וכמובן מזל טוב.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על זה רשמי: רוברט פטינסון מתחתן!
סרטים בקולנוע